Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2023

Η "Αγία Ταβιθά" λειτουργούσε ΧΩΡΙΣ άδεια επί 13 χρόνια!

 


Η διοίκηση Χατζηδάκη "εξασφάλισε" άδεια λειτουργίας στην "Αγία Ταβιθά" η οποία λειτουργούσε ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ επί 13 χρόνια! 

Ο δήμος Ηλιούπολης εκτός από καταπατητής ιδιωτικών περιουσιών αποδεικνύεται για ακόμη μια φορά παράνομος! Η είδηση βγήκε από το χθεσινό δημοτικό συμβούλιο όταν κάποιοι έφεραν ως θέμα καθυστερήσεις της απερχόμενης διοίκησης στο θέμα αδειοδότησης  της  "Ταββιθά" . Τελικά αποδείχτηκε πως ήταν η ΜΟΝΗ διοίκηση που ενδιαφέρθηκε για ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ όσο όλοι οι προηγούμενοι παρανομούσαν! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...