Τρίτη 28 Μαΐου 2024

Φρέντι Μπελέρης: «Ο αγώνας μας είναι δίκαιος και στο τέλος θα νικήσουμε»



Παίρνω δύναμη και κουράγιο από τη στήριξη του χειμαρριώτικου λαού και όλων των Ελλήνων, τόνισε ο εκλεγμένος δήμαρχος Χειμάρρας και υποψήφιος ευρωβουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία, Φρέντι Μπελέρης, που μίλησε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha με τον Αντώνη Σρόιτερ.
Ο Μπελέρης έστειλε μήνυμα υπέρ της ελευθερίας και της Δικαιοσύνης μέσα από τις αλβανικές φυλακές όπου παραμένει έγκλειστος εδώ και έναν χρόνο.


Για την κράτησή του ο Μπελέρης σχολίασε ότι «στόχος μου ήταν να αναλάβω τα καθήκοντά μου ως δημάρχου Χειμάρρας. Δεδομένου ότι το αλβανικό καθεστώς και ο κ. Ράμα ελέγχουν τη Δικαιοσύνη και σχεδόν όλες τις εξουσίες στην Αλβανία, δεν μου επέτρεψαν, κάνοντας ένα πραξικόπημα, να αναλάβω τα καθήκοντα που μου ανέθεσε ο χειμαρριώτικος λαός».

Σχετικά με την υποψηφιότητά του ανέφερε ότι «είναι μία μεγάλη υποχρέωση, μία μεγάλη τιμή που μου έγινε από πλευράς του Έλληνα πρωθυπουργού. Μου δίνει δύναμη και κουράγιο να συνεχίσω τον αγώνα μου για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των Χειμαρριωτών, αλλά και για το σύνολο των ομογενών στην Αλβανία».

Χαρακτήρισε τη φυλάκισή του, η οποία συνεχίζεται εδώ και ένα χρόνο «αδικία και στενοχώρια», πρόσθεσε όμως ότι τα είχε λάβει υπόψη αυτά όταν έμπαινε στη μάχη για τη δημαρχία της Χειμάρρας.

«Μου δίνει δύναμη και κουράγιο η στήριξη του χειμαρριώτικου λαού, τώρα η στήριξη όλων των Ελλήνων. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσα μηνύματα συμπαράστασης παίρνω από πολλούς συμπατριώτες μου από όλα τα μέρη της Ελλάδας», είπε ακόμη.

Όπως τόνισε «σε κανένα σημείο δεν σκέφτηκα να κάνω έναν συμβιβασμό με το αλβανικό καθεστώς ή να δεχτώ έκπτωση σε αυτά που πιστεύω».

«Ο αγώνας μας είναι δίκαιος και στο τέλος θα νικήσουμε», είπε με έμφαση.


Αναφέρθηκε ακόμη ο Φρέντι Μπελέρης στον πρωθυπουργό της Αλβανίας Έντι Ράμα, ο οποίος τα 11 χρόνια που κυβερνά «έχει ξεχωρίσει τους Έλληνες που ζουν και δραστηριοποιούνται στην Αλβανία σε καλούς και κακούς, σε υποτακτικούς του και σε αυτούς που είναι αντίπαλοι. Εγώ είχα επιλέξει να είμαι αντίπαλός του, όχι από καμία ιδεολογία ή από κανένα προσωπικό συμφέρον, αλλά επειδή έβλεπα ότι όλες οι αποφάσεις του ως Πρωθυπουργού ήταν εναντίον των Χειμαρριωτών και των Ελλήνων, ντόπιων κατοίκων.»

Ο εκλεγμένος δήμαρχος Χειμάρρας έκλεισε με ένα μήνυμα στους Έλληνες:

«Η εκλογή μου στην Ευρωβουλή, αν πραγματοποιηθεί με τη βοήθεια του Θεού και, ασφαλώς, των απανταχού Ελλήνων, θα μου δώσει τη δυνατότητα να συνεχίσω τον αγώνα μου για τη δημοκρατία και για το κράτος δικαίου. Πρέπει να βγούμε από αυτή τη μάχη, ως ελληνισμός, περήφανοι και ελεύθεροι. Η δύναμή τους μου δίνει δύναμη να αντέξω και να πάμε τα πράγματα πιο πέρα. Να πάμε τη φωνή της ελληνικής μειονότητας στην Ευρώπη».

ΠΗΓΗΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Δημοσιεύουμε τους αριθμούς κυκλοφορίας των οχημάτων - μηχανημάτων που αγοράστηκαν για την Υπηρεσία Καθαριότητας επί Δημαρχίας Γιάννη Αναγνώστου

Συγκεκριμένα, ο στόλος των μηχανημάτων για την Υπηρεσία Καθαριότητας που προμηθεύτηκε η δημοτική αρχή επί δημαρχίας Γιάννη Αναγνώστου είναι ...