ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Δημήτρης Ευαγγέλου: Ένας χρόνος μετά από το ξεκίνημα του "ταξιδιού"

Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2023

Δημήτρης Ευαγγέλου: Ένας χρόνος μετά από το ξεκίνημα του "ταξιδιού"


14/12/2022-14/12/2023
Σήμερα συμπληρώνεται ένα έτος από την απόφασή μου να ξεκινήσω το ταξίδι της υποψηφιότητάς μου για το αξίωμα του δημάρχου.
Κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου στην παράταξη «Ηλιούπολη, Φωτεινή Πόλη» δουλέψαμε ακούραστα για να διεκδικήσουμε την εκλογή της στις πρόσφατες εκλογές.
 
Ο δρόμος ήταν προκλητικός και η στήριξη των Ηλιουπολιτισσών και των Ηλιουπολιτών μπορεί να μην μας έδωσαν την πρώτη θέση, αλλά μας καθιέρωσαν ως ρυθμιστικό παράγοντα στη ζωή της πόλης.

Κάθε πρότασή τους, κάθε συζήτηση, κάθε υποστήριξη που λάβαμε ήταν καίριας σημασίας για την πορεία μας.

Παρά τις προκλήσεις και τα εμπόδια, πιστεύω ότι έχουμε επιτύχει σημαντικά πράγματα. Αυτή η εμπειρία, μου έχει δώσει μια ακόμα μεγαλύτερη πεποίθηση ότι, με αλληλεγγύη, σκληρή δουλειά και συνεργασία, μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα κοινό μέλλον.

Η προσωπική μου δέσμευση και η αφοσίωσή μου προς τους δημότες της πόλης για ένα καλύτερο δήμο παραμένει αμετάβλητη και θα συνεχίσω να εργάζομαι με όλη μου τη δύναμη για την κοινή μας
ευημερία.

Ευχαριστώ και πάλι για την εμπιστοσύνη σας και την υποστήριξή σας.
Με εκτίμηση,
Δημήτρης Ευαγγέλου
Επικεφαλής Δημοτικής Παράταξης " Ηλιούπολη -  Φωτεινή πόλη"

Δεν υπάρχουν σχόλια: