ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ για να μαθαίνετε όσα όλοι οι άλλοι σας κρύβουν....: Αποχώρησε από την "Φωτεινή πόλη" ο κος Κώστας Πιπερίδης

Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2024

Αποχώρησε από την "Φωτεινή πόλη" ο κος Κώστας Πιπερίδης


Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους με υγεία και αγάπη ! Αγαπητοί φίλοι, θεωρώ καθήκον μου να ενημερώσω όλους εσάς οι οποίοι με στηρίξατε και με τιμήσατε με την ψήφο σας στις δημοτικές εκλογές του προηγούμενου Οκτωβρίου, με το συνδυασμό Φωτεινή Πόλη και επικεφαλής τον Δημήτρη Ευαγγέλου, αλλά και όλους τους φίλους και συνδημότες μου ότι δεν ανήκω πλέον στην εν λόγω παράταξη.Θέλω να ευχαριστήσω τον επικεφαλής για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε στον αγώνα που δώσαμε έως τις εκλογές της 8ης Οκτωβρίου, καθώς επίσης και όλους τους συνυποψηφίους μου.

Χαίρομαι που συμμετείχα στην προσπάθεια για το χτίσιμο και την έκφραση μιας νέας αυτοδιοικητικής πρότασης και μιας νέας προσέγγισης στα δημοτικά δρώμενα. Επίσης είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για τους πολλούς άξιους συνοδοιπόρους, φίλους που συνεχίζω να έχω, άλλους που γνώρισα και συνδέθηκα και τους ευχαριστώ για αυτό από καρδιάς.

Φεύγω όμως με ανάμεικτα συναισθήματα. Δυστυχώς τα γεγονότα, οι τακτικές και οι συμπεριφορές που ακολουθήθηκαν στη διαχείριση της ήττας και της επόμενης μέρας, δεν με βρίσκουν σύμφωνο. Αποφάσισα λοιπόν να μην συνεχίσω την πορεία μου μαζί τους. Σε αυτόν τον αγώνα μπήκα ως Κώστας Πιπερίδης και έτσι θέλω να παραμείνω.

Εύχομαι η Φωτεινή Πόλη να παραμείνει Φωτεινή έτσι όπως ξεκίνησε. Καλή συνέχεια σε όλους, καλή θητεία και καλή επιτυχία στην νέα δημοτική αρχή και στο νέο δημοτικό συμβούλιο.
 
Με εκτίμηση
Πιπερίδης Κώστας


Ποιος είναι ο Κώστας Πιπερίδης 




Δεν υπάρχουν σχόλια: