ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ για να μαθαίνετε όσα όλοι οι άλλοι σας κρύβουν....: Στάθης Ψυρρόπουλος: Στην Ηλιούπολη Γάμος γίνεται...

Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2024

Στάθης Ψυρρόπουλος: Στην Ηλιούπολη Γάμος γίνεται...


Ο πρώτος Γάμος της χρονιάς στην πόλη μας είναι γεγονός!
Η συγκίνηση ήταν μεγάλη την χθεσινή ημέρα, γιατί είναι ο πρώτος μου γάμος ως Δήμαρχος της πόλης.
Είναι πολύ όμορφο να βλέπεις δύο νέους ανθρώπους να κάνουν το πιο σημαντικό ξεκίνημα στη ζωή τους.
Εύχομαι από καρδιάς να διάγουν ένα βίο γεμάτο Αγάπη, Ευτυχία, Επαγγελματικές Επιτυχίες, Κατανόηση και Συνεργασία.
Καλούς απογόνους στους νεόνυμφους! Θα βρίσκομαι δίπλα τους ως Δήμαρχος για ό,τι χρειαστούν.

Υστ.: Μέχρι σήμερα από τους 102 γάμους που έχω κάνει ως Αντιδήμαρχος έως το 2019, έχω συμπεράνει ότι είμαι γουρλής, γιατί συναντώ τα ζευγάρια στους δρόμους της Ηλιούπολης και μου μεταφέρουν ότι όλα έχουν πάει καλά.

Στάθης Ψυρρόπουλος 
Δήμαρχος Ηλιούπολης

ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ: Αφού του ευχηθούμε σύντομα και αυτός να γίνει "διπλός" και να βρει τον άλλο του μισό ( εάν δεν το έχει βρει ήδη!) του ευχόμαστε να δώσει λίγο από την "τύχη" του , στους δημότες  μιας πόλης  που την "κυνηγάνε"  καθημερινά και δεν την βρίσκουν! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: