ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ για να μαθαίνετε όσα όλοι οι άλλοι σας κρύβουν....: Τάσος Ευσταθίου: Γιορτινή & για εμένα η σημερινή μέρα...

Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2023

Τάσος Ευσταθίου: Γιορτινή & για εμένα η σημερινή μέρα...



Γιορτινή & για εμένα η σημερινή μέρα...
Και αυτό γιατί πριν αρκετά χρόνια, ξημερώματα της γιορτής της Αγίας Άννας, υπηρετώντας τη θητεία μου σαν Έφεδρος Ανθυπολοχαγός του Τεχνικού Σώματος του Ελληνικού Στρατού και πηγαίνοντας στην υπηρεσία με το αυτοκίνητό μου, είχα μετωπική σύγκρουση με άλλο αυτοκίνητο που μπήκε στο αντίθετο ρεύμα δηλ. στην πορεία μου.
 
Ακόμη και σήμερα αναρωτιέμαι πώς βγήκα ζωντανός από εκεί...
Να είμαστε όλοι καλά και βέβαια χρόνια πολλά στην #Άννα, στην Αννούλα του χιονιά!!\

Τάσος Ευσταθίου 
Επικεφαλής δημοτικής παράταξης "Ηλιούπολη Πάμε Μπροστά" 


Δεν υπάρχουν σχόλια: