ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Ποιος συκοφαντεί την Μαριάννα Γράψα;

Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2019

Ποιος συκοφαντεί την Μαριάννα Γράψα;


Μια ανάρτηση στο facebook  της υποψήφιας δημοτικήw συμβούλου και συνδημότισσάς μας Μαριάννας Γράψα αναστάτωσε τους διαδικτυακούς της φίλους και απέσπασε εκατοντάδες like και 76 σχόλια! μέχρι την στιγμή αυτή.


Η Μαριάννα την οποία δεν γνωρίζω προσωπικά έγραψε στον τοίχο της:


«Οι άνθρωποι, λένε, είναι σαν τις μετοχές : κάθε φορά που καποιος σε πουλάει, η αξία σου ανεβαινει» !

Σεπτέμβρης λοιπόν !
Η μόδα των «πλονγκ» και των «τιλιτ»!!
Έρχονται κατά καιρούς στα αυτιά μου συκοφαντικά σχόλια προς το πρόσωπο μου, προς συνεργάτες - φίλους αλλά και πρόσωπα του οικογενειακού μου κύκλου. Συγκεκριμένα άτομα -γνωστοί άγνωστοι ανάμεσα μας- αποπειρώνται με ανήθικες πρακτικές και πομπώδεις φρασεολογίες να φαλκιδεύσουν άτομα και υπολήψεις. Δεδομένων των ανυπόστατων σχολίων τόσο της ηθικής μου υπόστασης όσο και της προστασίας συνεργατών μου και συγγενικών προσώπων (με οποίο βαθμό κι αν ορίζεται η συγγένεια αυτή), από εδώ και στο εξής για ο,οτιδήποτε ειπωθεί δημόσια ή παρουσία τρίτων ,θα πράξουμε τα νόμιμα.
______________________________________________________

______________________________________________________

Να υπενθυμίσω πως σύμφωνα με το #Αρθρο 363 του #ΠΚ, το έγκλημα της συκοφαντικής δυσφήμισης ή ψευδούς καταμήνυσης & απειλής,που μπορεί να βλάψει την τιμή ή την υπόληψή του, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών ή με χρηματική ποινή.



Ποιος συκοφαντεί ένα σπουδαγμένο κορίτσι με βαρύ βιογραφικό είναι εύκολο να αντιληφθείτε κοιτώνας απλώς την φωτογραφία της. Κάτι σοβαρό δεν έχει κάνει, αλλιώς θα το ξέραμε αφού ήταν σε συνδυασμό που ψάξαμε καλά τα βιογραφικά των υποψηφίων του. Μάλλον λοιπόν έχει να κάνει με προσωπικά θέματα, στα οποία εμείς δεν εμπλεκόμαστε εφόσον δεν αφορούν πρόσωπο που ασκεί Εξουσία και δεν επηρεάζει τις αποφάσεις που λαμβάνει.

Η Μαριάννα όπως μου λέει και καλός μου φίλος δεν ασκεί Εξουσία αλλά γοητεία και προφανώς εκεί είναι και η αιτία των "δεινών" της. Λόγω σπουδών γνωρίζει καλά τα νομικά και ελπίζω να είναι "επιεικής" μαζί μου εάν και συνηθισμένος να υπερασπίζω τον εαυτό μου ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης .

Άλλωστε το άρθρο δεν έχει προσβλητικούς χαρακτηρισμούς και το μόνο που ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ είναι πως οι συκοφάντες της θα πρέπει να αναζητηθούν σε όσους ή όσες την ΖΗΛΕΥΟΥΝ. 

Βαρύ το τίμημα της ομορφιάς και δυστυχώς για αυτούς δεν κρύβεται. Για όσους έχουν διαφορετική άποψη ότι "καταγγελίες" έχουν ΜΟΝΟ με στοιχεία.

Γιατί για μένα η ενημέρωση μπορεί να μην έχει όρια αλλά έχει ΗΘΙΚΗ, και είναι πολύ ανέντιμο να συκοφαντείς κρυπτόμενος ένα νέο κορίτσι γεμάτο όνειρα.



Σ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: