ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : "Υπερπατριώτης" ο μπάτσος που υπηρέτησε και στις Ειδικές Δυνάμεις για να καταλήξει μαστροπός και όχι μόνο.... - Τι είπε στην απολογία της η 19χρονη

Τρίτη 13 Ιουλίου 2021

"Υπερπατριώτης" ο μπάτσος που υπηρέτησε και στις Ειδικές Δυνάμεις για να καταλήξει μαστροπός και όχι μόνο.... - Τι είπε στην απολογία της η 19χρονη


 Ήταν θέμα χρόνου να βρεθεί εκτός αστυνομικού σώματος ο Δ.Μ ο "πατριώτης" μπάτσος , υποστηρικτής του ξανθού γένους,  και του Πατρίς - Θρησκεία - Οικογένεια που εμάς προσωπικά μας προκαλεί τάσεις για  ΕΜΕΤΟ. 

Η σημερινή του προφυλάκιση αφού κατηγορείται για 14 πλημμελήματα και κακουργήματα για εμάς είναι ΔΙΚΑΙΩΣΗ για όσα κατά καιρούς έχουμε επισημάνει και ΔΗΜΟΣΙΑ για το πρόβλημα που υπάρχει με τους ενστόλους στη χώρα μας. 

Και βέβαια τα κρούσματα που πλέον θα βγαίνουν στη ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ , μη υπακούοντας στη "λογική" πως κάνουν ζημιά στην Πατρίδα,  είναι ΠΟΛΛΑ για να θεωρηθούν τυχαία. 

Η επιλογή των ενστόλων που υπηρετούν σε αστυνομία και ένοπλες δυνάμεις "μπάζει από παντού" και το λέμε εμείς που είμαστε στην πλευρά που θεωρεί απολύτως αναγκαία την ύπαρξή  τους . 

Βλέπουμε όμως για δεκαετίες να φοράνε το ΕΘΝΟΣΗΜΟ κτήνη και επειδή εμείς αναρχικοί ή αριστεριστές προφανέστατα δεν θα γίνουμε , καλούμε την πολιτική ηγεσία να σοβαρευτεί να μην λαμβάνει υπόψιν της τις ασυναρτησίες των ΚΑΡΑΒΑΝΑΔΩΝ να εμπιστεύεται τους φίλους και συμμάχους μας και να προχωρήσει αύριο κιόλας στις αναγκαίες αλλαγές που μας έχουν προταθεί εδώ και δύο δεκαετίες από τους συμμάχους μας στην άλλη άκρη του ατλαντικού γιατί σε λίγο και εμείς όπως και πολλοί άλλοι Εθνικιστές δεν θα μας λέει απολύτως ΤΙΠΟΤΑ ένα εθνόσημο που το φοράνε στο στήθος τους απόλυτα διεφθαρμένοι. 

Οι αναρτήσεις του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απλώς επιβεβαιώνουν σε όλες και όλους πως δεν υπάρχει ο στοιχειώδες έλεγχος σε ό,τι πρεσβεύουν ΔΗΜΟΣΙΑ ένστολοι που φυσικά εμείς δεν έχουμε 

καμία ΑΥΤΑΠΑΤΗ πως θα τους σώσει ο εμβολιασμός τους! 

Παρακολούθηση 24ωρες το 24ωρο από άλλο σώμα και όχι τους τάχα "Αδιάφθορους" που δεν λειτουργούν υπέρ των συμφερόντων της Ελληνικής Αστυνομίας και οδηγούν σε πλήρη απαξίωση το σώμα. 

Οι συνδικαλιστές που είναι λαλίστατοι και κατηγορούν την πολιτική ηγεσία πως τάχα δεν τους αφήνει να πράξουν το "σωστό" ας βοηθήσουν στην αυτοκάθαρση γιατί προφανέστατα υπολείπονται σε ηθικής από την πολιτική ηγεσία του Τόπου. 

Δεν είναι εικόνα αυτή καλούμε την πολιτική ηγεσία των αρμόδιων υπουργείων να μας απαλλάξει από το να πληρώνουμε ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΥΣ καραβανάδες που και υπερβολικά πολλοί είναι για τις ανάγκες της χώρας μας αλλά κυρίως παραβατικοί κάτι που φάνηκε σε πολλές περιπτώσεις . 

Κορυφαία περίπτωση που "σκάλωσε" παραμένει η εγκληματική οργάνωση Παπαχρήστου - Μάλαμας 

Aς βγουν οι ΕΝΕΡΓΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ της πόλης που έχουν τις ίδιες αντιλήψεις με τον μπάτσο - μαστροπό - "πατριώτη" να μας μιλήσουν όπως και αυτός ο ξεφτιλισμένος για ξεχασμένες πατρίδες. 

Το τελευταίο καταφύγιο κάθε απατεώνα είναι ο πατριωτισμός και εμείς δυστυχώς γεμίσαμε "πατριώτες" - φασίστες που βρίζουν τα συστημικά τάχα ΜΜΕ επειδή τους χαλάνε τις δουλειές τους. 

Ελπίζουμε στην επόμενη πορεία "αλληλεγγύης" να μην συγχρωτιστούν θύτες και θύματα μαζί γιατί τότε εξαναγκαστικά θα τους "τρομοκρατήσουμε" με την ΑΛΗΘΕΙΑ. 

ΥΓ: Ο "ψεκασμένος" "υπερπατριώτης" δεν είχε και μεγάλες διαφορές με τους κόκκινους και μαύρους φασίστες υβριστές μας . Ήταν υπέρμαχος όλων των θεωριών συνωμοσίας και μισούσε θανάσιμα όπως και κάθε φασίστας την ελευθερία του Τύπου. Ευχαριστούμε θερμά τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Μιχάλη Χρυσοχοίδη για τον χρόνο που μας αφιέρωσε και κυρίως  για τις πληροφορίες που μας παρείχε. Και βέβαια ως μέσο διαθέτουμε από την πρώτη στιγμή τα πλήρη στοιχεία του αστυνομικού ο οποίος είχε τεθεί σε διαθεσιμότητα γιατί είχε απειλήσει συνάδελφό του. Δεν τα παίζουμε έως ότου ο Εισαγγελέας δώσει εντολή να δημοσιευθούν έτσι ώστε πιθανά άλλα θύματά του να τον καταγγείλουν. Το εν λόγω ΚΤΗΝΟΣ βρώμιζε όπως και πολλά άλλα αστικό κόμμα του οποίου ήταν και παραμένει μέλος αφού κάποιοι θεωρούν πως είναι "έγκλημα" να ελέγχουν λεπτομερώς ποιος πρεσβεύει και τι και κάνουν μέλη τους όλα τα απολειφάδια και τους υμνητές δικτατόρων όπως και τον Δημήτρη που έκανε διαδικτυακά μαθήματα ΗΘΙΚΗΣ εάν και παντελώς ανήθικος όπως αποδείχθηκε. 

Και βέβαια η 19χρονη δήλωσε στην κατάθεσή της για τον Δημήτρη Μπουγιούκο μεταξύ άλλων και τα ακόλουθα: 

«Πριν ενάμιση μήνα περίπου γνώρισα τον αστυνομικό Δ. Μπ. μέσω ενός κοινού γνωστού μας ο οποίος δουλεύει ως ντελιβεράς σε μία καφετέρια. Με τον Δ είχαμε ερωτική σχέση και τις πρώτες μέρες τα πηγαίναμε πολύ καλά και συγκατοικήσαμε μετά από μία βδομάδα περίπου αφού γνωριστήκαμε στο σπίτι του στην Ηλιούπολη. Εγώ ενημέρωσα τη μητέρα μου ότι θα πάω να μείνω μαζί του. Μετά από περίπου δύο εβδομάδες αφού πήγα στο σπίτι του, του είπα ότι ήθελα να βρω κάποια δουλειά για παράδειγμα σε καφετέρια. Αυτός όμως μου είπε ότι η μητέρα ενός φίλου του, του Γ. Λ. έχει οίκους ανοχής στην Αθήνα και ένα site για να κλείνεις ερωτικά ραντεβού με κοπέλες το κατονομάζει και μου πρότεινε να εργαστώ και εγώ για αυτήν. Ο Δ. και ο Λ. δουλεύουν χωρίς να φαίνονται για τη μητέρα του Λ., την οποία φωνάζουν στη δουλειά Μ. χωρίς να γνωρίζω ποιο είναι το πραγματικό της όνομα. Αυτοί ουσιαστικά είναι τα αφεντικά και κανονίζουν τις δουλειές και διαχειρίζονται το site. Όταν μου έγινε η πρόταση από το Δ. να εργαστώ μαζί τους, εγώ αρχικά το αρνήθηκα όμως αυτός με απείλησε ότι θα με σκοτώσει και ότι θα κάνει κακό στην οικογένειά μου και έτσι εξαναγκάστηκα να δουλέψω μαζί τους».

Συνεχίζοντας την κατάθεσή της η 19χρονη αναφέρεται με λεπτομέρειες στις ημέρες που ακολούθησαν, κατονομάζοντας ξενοδοχεία και σπίτια που θυμάται ότι επισκέφθηκε σε περιοχές της Αττικής. Όπως λέει καθημερινά είχε 3-4 ραντεβού. Επίσης, αναφέρει τα ονόματα και άλλων γυναικών που επίσης έκαναν την ίδια «δουλειά» και οι οποίες βρίσκονταν για κάποια διαστήματα στο σπίτι του κατηγορούμενου αστυνομικού, κάνοντας ορισμένες εξ αυτών χρήση ναρκωτικών ουσιών.

Τα ραντεβού και τα 160 ευρώ

Ακόμη, περιγράφοντας στους αστυνομικούς όσα βίωσε στα χέρια του επίορκου συναδέλφου τους, η 19χρονη αναφέρει στην κατάθεσή της: «Ο Δ. μου είπε ότι θα πηγαίνω σε ραντεβού με διάφορα άτομα με τα οποία θα ερχόμαστε σε συνουσία και από τα χρήματα που θα δίνουν ως αντάλλαγμα, τα οποία ήταν συνήθως 160 ευρώ, εγώ θα έπαιρνα τα 80. Έτσι, ο Δ. έφτιαξε και δικό μου προφίλ στο site με ψεύτικα στοιχεία …. βάζοντας φωτογραφίες και βίντεο μου χωρίς να φαίνεται το πρόσωπό μου, ώστε να μπορούν οι πελάτες να κλείσουνε ραντεβού μαζί μου. Στο site αυτό, αναγράφονται δύο τηλέφωνα στα οποία απαντάει μια τηλεφωνήτρια η οποία κανονίζει τα ραντεβού με τις κοπέλες οι οποίες υπάρχουν στο site. Ακόμα ο Δ. μου είπε να διαγράψω τα προφίλ και τις φωτογραφίες μου στο ίνσταγκραμ και στο facebook καθώς και όλες τις επαφές μου στο κινητό εκτός της μητέρας μου, πράγμα το οποίο έκανα. Η διαδικασία που ακολουθούσαμε αφού έκλειναν ραντεβού οι πελάτες είχε ως εξής: Ερχόταν από το σπίτι του Δ. με ένα αυτοκίνητο χρώματος μπλε, ένα άτομο οποίος μου είπε ότι λεγόταν Γ. και ότι είναι στρατιωτικός. Αυτός με έπαιρνε με το αυτοκίνητο και με πήγαινε στα ραντεβού τα οποία γινόταν σε διάφορα ξενοδοχεία και σπίτια, με άφηνε εκεί και περίμενε απέξω στο αυτοκίνητο μέχρι να τελειώσω με το ραντεβού ώστε να με ξαναπάρει και να με πάει πίσω στο σπίτι του Δ. Εγώ ερχόμουν σε συνουσία με τα άτομα στα οποία με πήγαινε ο οδηγός, έπαιρνα τα λεφτά τα οποία μου έδιναν τα οποία ήταν 160 € την ώρα και τα έδινα στον Δ. μόλις γύρισα πίσω. Ο Δ. μόνο τους πρώτους δύο φορές μου έδωσε 50 € και τις υπόλοιπες φορές έπαιρνε όλα τα λεφτά που μου έδιναν οι πελάτες».

Η κοπέλα περιέγραψε στη συνέχεια της κατάθεσής της τη βία που υπέστη στα χέρια του αστυνομικού. Αναφέρει χαρακτηριστικά: «Εγώ δεν ήθελα να κάνω αυτή τη δουλειά και όταν το έλεγα στον Δ. αυτός με χτυπούσε σε όλα τα μέρη του σώματος μου με κλωτσιές και μπουνιές και συνέχισε να με απειλεί. Στο σπίτι του ερχόταν σε διάφορες ώρες και υπόλοιπες κοπέλες, τα προφίλ των οποίων είναι στο ίδιο site».

Σε άλλο σημείο προσθέτει: «Ο Δ. με χτυπούσε συνεχώς το χρονικό διάστημα που ήμουνα σπίτι του ακόμα και για τους πιο απλούς λόγους όπως ότι δεν έκανα σωστά τις δουλειές του σπιτιού. Στις αρχές με χτυπούσε με ένα κομμάτι ξύλο. Επίσης με βίαζε τον τελευταίο καιρό διότι εγώ δεν ήθελα να κάνω σεξ μαζί του και αυτός με απειλούσε ότι θα με σκοτώσει και με χτυπούσε εξαναγκάζοντάς με έτσι να κάνω σεξ μαζί του. Τελευταία φορά που με βίασε ήταν χθες το βράδυ και τελευταία φορά που με χτύπησε ήταν σήμερα το μεσημέρι. Επίσης με χτύπησε χθες και προχθές στο πρόσωπο και στα πόδια με κλωτσιές και μπουνιές, ενώ μου έκοψε τα μαλλιά και έχυσε επάνω μου ένα μπουκάλι στοματικό διάλυμα».

Διακίνηση και χρήση ναρκωτικών


Η 19χρονη κάνει λόγο και για χρήση ναρκωτικών. Όπως λέει ένα άτομο προμήθευε με ουσίες τον αστυνομικό. Στην κατάθεσή της αναφέρει: «Στο σπίτι ερχόταν κάποιες φορές και ένα άτομο που τον λένε Μ. ο οποίος είναι φίλος του Δ. και έχει καφετέρια στην Αργυρούπολη. Αυτός ο Μ. κάνει διακίνηση ναρκωτικών και έφερε ναρκωτικά στον Δ. και συγκεκριμένα κοκαΐνη. Ο Δ. τον πλήρωνε 50 ευρώ. Οι δυο τους έκαναν χρήση των ναρκωτικών ουσιών στο σπίτι ενώ κάποιες φορές κοκαΐνη έκαναν και κάποιες από τις κοπέλες. Εγώ δεν έκανα ποτέ χρήση ναρκωτικών και θέλω να πω ότι ο Δ. μία φορά με χτύπησε επειδή μου πρότεινε να κάνω κοκαΐνη και εγώ το αρνήθηκα».

Παράλληλα, η 19χρονη επισημαίνει πως ο κατηγορούμενος της είχε βάλει εφαρμογή στο κινητό για την παρακολουθεί και να την ελέγχει ανά πάσα στιγμή. Είπε χαρακτηριστικά στους αστυνομικούς: «Επίσης να σας αναφέρω ότι μου είχε βάλει μια εφαρμογή στο κινητό μέσω της οποίας με άκουγε και έβλεπε κάθε στιγμή που ήμουν. Ακόμα ο Δ. δεν με άφηνε να βγω από το σπίτι του παρά μόνο για να πάω στο περίπτερο και για να πάρω καφέ σε μια καφετέρια δίπλα και μόνο όταν ήταν κι αυτός εκεί. Όταν έφευγε από το σπίτι κλείδωνε την πόρτα και με άφηνε μέσα. Η μάνα μου είχε έρθει δύο φόρες στο σπίτι και την μία από αυτές μαζί με τον αδερφό μου. Αυτοί δεν γνώριζαν για όλη αυτήν την κατάσταση διότι εγώ δεν τους είχα πει τίποτα και όταν ερχόταν σπίτι ο Δ. το έπαιζε καλός και έκανε αστεία».

Μετά από ενάμισι μήνα, η 19χρονη δεν άντεξε και αποφάσισε να διαφύγει, ύστερα από τους συνεχείς ξυλοδαρμούς που -όπως κατέθεσε- είχε υποστεί από τον κατηγορούμενο. Η κοπέλα περιγράφει τα εξής στην κατάθεσή της τα εξής: «Σήμερα, ξύπνησα και πήγα να πάρω καφέ στην καφετέρια, όπου η κοπέλα που δουλεύει με ξέρει γιατί τον τελευταίο καιρό έπαιρνα καφέ συνέχεια από εκεί, με είδε που ήμουν χτυπημένη και μου είπε αν θέλω βοήθεια να πάω σε αυτήν. Εγώ πήρα τον καφέ γύρισα σπίτι και όταν με είδε ο Δ. ξαφνικά και χωρίς λόγο άρχισε να φωνάζει, να με χτυπάει στα χέρια, στα πόδια και στο πρόσωπο, ενώ με απείλησε και με ένα όπλο λέγοντας μου θα σε σκοτώσω και δεν θα ζήσεις. Τότε χτύπησε το κινητό του Δ. και καθώς αυτός μίλαγε σε αυτό, εγώ κατάφερα να τρέξω προς την πόρτα και να βγω έξω. Έπειτα πήγα κατευθείαν στην κοπέλα η οποία μόλις της είπα τι έγινε ενημέρωσε την αστυνομία. Εγώ με την κοπέλα πήγαμε με το αυτοκίνητο της στην αστυνομία».

Δεν υπάρχουν σχόλια: