ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Δολοφονία Μακρή: «Δεν έχω πια κουράγιο» λέει η Βικτώρια Καρύδα

Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2022

Δολοφονία Μακρή: «Δεν έχω πια κουράγιο» λέει η Βικτώρια Καρύδα

Δημήτρης Πώποτας, Άρια Καλύβα

Η χήρα του Γιάννη Μακρή, Βικτώρια Καρύδα, μιλά στο protothema.gr για τη δίκη για τη δολοφονία του συζύγου της που πήρε αναβολή για τις 19 Σεπτεμβρίου. Η κ. Καρύδα παρέστη στο Εφετείο με τον συνήγορο της κ. Γιάννη Μαρακάκη ενώ νέο στοιχείο στην υπόθεση είναι η δολοφονία του Βούλγαρου μάρτυρα από τον Μεξικανό drug dealer που φαίνεται να αλλάζει τα δεδομένα στην υπόθεση του συμβολαίου θανάτου του «Αυστραλού».Το γνωστό μοντέλο, αναφέρει πως δεν γνώριζε για την εξέλιξη που αποκάλυψε το ΘΕΜΑ στο φύλλο της 19ης Φεβρουαρίου τονίζοντας πως «Δεν το γνώριζα. Όμως τι περιμένεις από αυτούς τους ανθρώπους; Κακοί άνθρωποι. Δεν είναι καν άνθρωποι…», λέει και με τη φωνή της να αποτυπώνει τον πόνο της ψυχής της και την αγανάκτηση που την «πνίγει» όλα αυτά τα χρόνια, συμπληρώνει «Δεν θέλω να τους βλέπω στα μάτια μου. Είμαι τόσο κουρασμένη από όλο αυτό που ζω. Περιμένω να γίνει η δίκη και να δικαιωθώ. Να είναι δίκαιη δίκη, όπως την πρώτη φορά. Αυτό όλο με καταστρέφει. Δεν θέλω να ξαναδώ αυτούς τους ανθρώπους που τους έβλεπα μέρα παρά μέρα στα μάτια μου. Είναι ένας ψυχολογικός πόλεμος».



O 44χρονος σήμερα Μεξικάνος Βίκτορ Ομάρ, που συνελήφθη ως δολοφόνος του 33χρονου στη Βουλγαρία, είχε καταδικαστεί για κατοχή 4 κιλών κοκαΐνης και αποφυλακίστηκε πριν από μερικές ημέρες από τον Κορυδαλλό

Στις επόμενες γραμμές αναφέρεται στη ζωή της. Πως περνάει. «Αισθάνομαι περίεργα. Είμαι μια έτσι, μια αλλιώς. Δεν έχω πια το κουράγιο να πω τίποτα. Δεν έχω πια κουράγιο να μιλάω για όλα αυτά. Έχω σχεδόν αλλάξει χώρα. Πηγαινοέρχομαι στην Ελλάδα. Για μένα είναι ένας καρκίνος που δεν θα φύγει ποτέ. Είναι το μόνο πράγμα που με τρώει. Μια στεναχώρια και ένα βάρος που πάντα θα κουβαλάω. Όμως, θέλω να πιστεύω ότι οι αρχές δεν έχουν σταματήσει την έρευνα για να βρεθούν οι ηθικοί αυτουργοί. Θέλω να πιστεύω ότι θα φθάσουμε κάπου. Πιστεύω στην Αστυνομία».


Ο δικηγόρος Γιάννης Μαρακάκης

Τέσσερα χρόνια πως βιώνει την απώλεια του Γιάννη Μακρή; «Είναι εδώ. Είναι μαζί μου και κάθε μέρα στη σκέψη μου. Είναι ο άνθρωπός μου, είναι η αγάπη μου, είναι ο πατέρας των παιδιών μου, ο άνθρωπος που αγαπούσα και αγαπάω. Μου έχουν πάρει το άλλο μου μισό», εξομολογείται.


Θύμα του συμβολαίου θανάτου είναι ο Βούλγαρος Τουργκάι Σάλι. Είναι ο άνθρωπος που ήξερε τα πάντα για τη δολοφονία του «Αυστραλού» από τους δύο συμπατριώτες του και ως εκ τούτου θα ήταν ο βασικός μάρτυρας κατηγορίας στη δίκη που θα ξεκινούσε αύριο στο Εφετείο Αθηνών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: