ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Δεν λύνει κανένα κυκλοφοριακό πρόβλημα η σήραγγα Ηλιούπολης - Είναι "ασπιρίνη στον καρκίνο" του κυκλοφοριακού της πόλης μας

Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2022

Δεν λύνει κανένα κυκλοφοριακό πρόβλημα η σήραγγα Ηλιούπολης - Είναι "ασπιρίνη στον καρκίνο" του κυκλοφοριακού της πόλης μας


Σημαντικό έργο που βρίσκεται στα πλάνα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι η αστική σήραγγα της Ηλιούπολης.
Η εν λόγω υπόγεια σήραγγα είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό έργο και για το δήμο της Ηλιούπολης, καθώς η αποσυμφόρηση των δρόμων θα δώσει την ευκαιρία στην πόλη να αλλάξει προς το καλύτερο όσον αφορά το κυκλοφοριακό της. 

Η συγκεκριμένη σήραγγα θα επιτρέπει τη μετάβαση των οδηγών από τη Λ. Κατεχάκη στη Λ. Βουλιαγμένης μέσα σε μερικά  λεπτά, τη στιγμή που για να γίνει αυτό σήμερα απαιτείται ένας μέσος χρόνος που πλησιάζει ή και ξεπερνά τη μία ώρα.


Η υπόγεια αστική σήραγγα θα ξεκινά από τα στρατόπεδα «Σακκέτα» και θα καταλήγει στη Λ. Βουλιαγμένης, αποσυμφορώντας σε μικρό βαθμό την Ηλιούπολη από τη διαμπερή κυκλοφορία, ενώ θα λειτουργεί ως ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στους δύο μεγάλους κυκλοφοριακούς δακτύλιους του Λεκανοπεδίου, της Αττικής οδού και της Βουλιαγμένη. 

Το επικρατέστερο σενάριο αυτή τη στιγμή για το παραπάνω έργο κάνει λόγο για μια υπόγεια σήραγγα που θα έχει μήκος από περίπου 2,5 έως και λίγο πάνω από τρία χιλιόμετρα. Η σήραγγα θα ξεκινά από την Καισαριανή και οι προδιαγραφές της την θέλουν να έχει τρεις λωρίδες κυκλοφορίας για κάθε κατεύθυνση και τρεις ανισόπεδους κόμβους.

Μια από τις μεγάλες αλλαγές που θα φέρει μαζί της η σήραγγα και θα επηρεάσουν τη Λ. Βουλιαγμένης είναι το ξήλωμα των φαναριών και η μετατροπή της λεωφόρου σε αυτοκινητόδρομο. Η Βουλιαγμένης σχεδιάζεται επίσης να διαπλατυνθεί και να αποκτήσει τέσσερεις συνολικά ανισόπεδους κόμβους, με χαρακτηριστικότερο εκείνον που θα βρίσκεται στο ύψος της Λ. Αλίμου.


Οι πρώτες ανακοινώσεις για την έναρξη της υλοποίησης του μεγάλου και σημαντικού αυτού έργου αναμένονται εντός του 2022 με την επόμενη χρονιά να είναι και εκείνη που θα ξεκινήσουν τα έργα.

Και βέβαια και διόδια θα έχει η σήραγγα και όπως είναι λογικό βαρέως τύπου οχήματα δεν θα περνάνε μέσα από αυτή. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: