ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ : Γιάννης Πούλος: θα συνεχίζω να εργάζομαι από το καινούριο μετερίζι που μου εμπιστεύθηκε ο Δήμαρχος, όπως ξέρω και μπορώ και με την πόρτα μου πάντα ανοιχτή για όποιον το επιθυμεί

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2022

Γιάννης Πούλος: θα συνεχίζω να εργάζομαι από το καινούριο μετερίζι που μου εμπιστεύθηκε ο Δήμαρχος, όπως ξέρω και μπορώ και με την πόρτα μου πάντα ανοιχτή για όποιον το επιθυμεί


Μετά τις νέες ανακατατάξεις στη διοίκηση της πόλης, με λύπη αποχωρίζομαι τις κοινωνικές υπηρεσίες, αλλά και με την αγωνία του καινούριου και γεμάτος γνώσεις, αναλαμβάνω τη αντιδημαρχία εξυπηρέτησης του Δημότη.
Το βασικότερο για μένα είναι να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου, με κυρίαρχους τους εργαζομένους των κοινωνικών υπηρεσιών, του κοινωνικού παντοπωλείου, του κοινωνικού φαρμακείου, του Κέντρου Κοινότητας και της Αγίας Ταβιθά για την εργατικότητα και την αποτελεσματικότητά τους στην εξυπηρέτηση του πολίτη.
 
Ένα μεγάλο ευχαριστώ επίσης στους επαγγελματίες και παραγωγούς της 4ης λαϊκής αγοράς, της βιολογικής αγοράς, τους επιχειρηματίες, τους φίλους και όλους όσοι συνεισέφεραν για να καλυφθούν βασικές ανάγκες συνανθρώπων μας.

Ευχαριστώ τέλος τις 7 ενορίες της πόλης μας, τόσο για το έργο τους όσο και για την καλή μας συνεργασία.

Εύχομαι επιτυχία στα καθήκοντα που αναλαμβάνουν παλιοί και νέοι σύντροφοι, καθαρό μυαλό και ακόμα πιο καθαρό λόγο.
 
Όσο για μένα, θα συνεχίζω να εργάζομαι από το καινούριο μετερίζι που μου εμπιστεύθηκε ο Δήμαρχος, όπως ξέρω και μπορώ και με την πόρτα μου πάντα ανοιχτή για όποιον το επιθυμεί.

Ιωάννης Πούλος 
Αντιδήμαρχος,
Εξυπηρέτησης του Δημότη

Δεν υπάρχουν σχόλια: