
Ανησυχητικές διαστάσεις έχει πάρει η εγκληματικότητα ανηλίκων και στην πόλη μας και απασχόλησε για ακόμη μια φορά δελτία ειδήσεων για τους λάθους λόγους.

Ανησυχητικές διαστάσεις έχει πάρει η εγκληματικότητα ανηλίκων και στην πόλη μας και απασχόλησε για ακόμη μια φορά δελτία ειδήσεων για τους λάθους λόγους.


Και με τους Πόντιους και με την Ηρώ ο κος Γαβριήλ Αραμπατζής που κάνοντας μια αναζήτηση στο διαδίκτυο βρήκε στοιχεία για να διανθίσει την χθεσινή ομιλία του στην επιμνημόσυνη δέηση κάτω από το άγαλμα της Ηρούς Κωνσταντοπούλου.


Βγήκαν να "τιμήσουν" την κομμουνίστρια Ηρώ Κωνσταντοπούλου πολιτικάντηδες της πόλης που στήριξαν το κλεφτο ΠΑ.ΣΟ.Κ που ήρθε στην Εξουσία για να βγάλει την χώρα μας από το ΕΟΚ και το ΝΑΤΟ και δεν τα "κατάφερε" ,αφού στόχος του ήταν να κλέψει τις ψήφους αγνών κομμουνιστών που ενώ αγωνίστηκαν για να μας φέρουν ένα ΤΕΡΑΣ, αλλά έχουν τουλάχιστον την ΕΥΘΙΞΙΑ να παραμένουν σταθεροί και αμετανόητοι στο ΛΑΘΟΣ τους.
Μία πολύ ωραία μουσικοθεατρική παράσταση, του Γρηγόρη και της Άννας Μπιθικώτση, απολαύσαμε χθες βράδυ Σάββατο στο Θέατρο Άλσους Δημ.Κιντή.
Η λίστα με όσους δημοτικούς συμβούλους υπερψήφισαν για την δημιουργία γωνιών ανακύκλωσης σε διάφορα σημεία της πόλης δείχνει ΜΟΝΟ την ευαισθησία τους σε θέματα ανακύκλωσης.
Το σχόλιο αλιεύσαμε στην ομάδα του facebook Ηλιούπολη -Ειδήσεις & Απόψεις του κ. Γιάννη Καραμαγκάλη κάτω από ανάρτηση της είδησης που αφορούσε την καταγγελία του επικεφαλής της δημοτικής παράταξης "Η πόλη που θέλω" κ. Γαβριήλ Αραμπατζή για το γνωστό πλέον θέμα με την γωνιά ανακύκλωσης δίπλα στο μνημείο για τους Ποντίους.

Την διασταύρωση των οδών Δαιδάλου και Εθνάρχου Μακαρίου επέλεξε η νυν διοίκηση του δήμου μας για να "τιμήσει" τον παιδαγωγό Μιχάλη Παπαμαύρο.



Δεν υπάρχει σωτηρία σε αυτή την πόλη. Διαβάσαμε με έκπληξη το δελτίου τύπου του δήμου Ηλιούπολης που αφορά τις 10 πρώτες γωνιές ανακύκλωσης 4 ρευμάτων και γελάσαμε επειδή κάποιοι μάλλον θεωρούν πως ενώ υπήρχε δελτίο τύπου δημοτικής παράταξης που διαμαρτύρονταν για την γωνιά ανακύκλωσης πλησίον του μνημείου για τους Πόντιους ( το δελτίο ήταν της δημοτικής παράταξης "Η πόλη που θέλω" για να μην θεωρούν πως έχουμε πρόβλημα με το ποιος είδε πρώτος κάτι οπωσδήποτε προσβλητικό) στο δελτίο της διοίκησης δεν υπήρχε η παραμικρή αναφορά!
Σίγουρα είναι ασέβεια το να τοποθετείς γωνιά ανακύκλωσης πλησίον μνημείο πεσόντων ανεξάρτητα από το εάν συμφωνείς ή διαφωνείς με την ύπαρξη του μνημείου αυτού.

Στόχο 10% μείωση του κόστους οδοφωτισμού έθεσε η κυβέρνηση αλλιώς θα υπάρχουν κυρώσεις στους δήμους που δεν θα πιάσουν τον στόχο. Όπως μπορείτε να διαβάσετε σε προηγούμενη ανάρτησή μας κάντε κλικ εδώ οι αρμόδιοι υπουργοί που ανακοίνωσαν τα μέτρα δεν άφησαν κανένα περιθώριο παρερμηνειών.
Φτάσαμε στο και πέντε και τελικά έστω από σπόντα η αγαπημένη μας Ηλιούπολη θα αγωνίζεται φέτος στο πρωτάθλημα της Β΄ Εθνικής.


Δεν θα μπούμε καν τώρα στη διαδικασία να σας αναφέρουμε τους λόγους της διαδικτυακής μας απουσίας, που συνέπεσε με την ολιγοήμερη απουσία από τα social media του οραματιστή και δημιουργού αυτού του τοπικού ΜΜΕ, δημοσιογράφου Σταύρου Μαρίνη.


Δεν υπάρχει ΣΩΤΗΡΙΑ σε έναν δήμο όπου υποψήφιος δήμαρχος θεωρεί πως η Ένωση Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων Ηλιούπολης γνωρίζει τις ανάγκες των μαθητών μας καλύτερα από όσους ασχολούνται με τα κοινά.
Τα πυρά του προς τον επικεφαλής της δημοτικής παράταξης "Πρώτα η Ηλιούπολη" κ. Στάθη Ψυρρόπουλο εξαπέλυσε ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών κος Κώστας Σεφτελής θεωρώντας απαράδεκτο το ύφος του πρώην συντρόφου του.
Σωστή η παρατήρηση του κ. Σόφη πως ανούσιες διενέξεις σαν τις σημερινές στο δημοτικό συμβούλιο οδηγούν σε αναθάρρηση όσων έτσι και αλλιώς ΔΙΑΦΘΟΡΑ βλέπουν παντού, και δεν χωρούν σε δημοκρατικά ρούχα.

Την υποκρισία των παρατάξεων της αντιπολίτευσης καυτηρίασε ο επικεφαλής της παράταξης "ΗλιουΠόλις - Ανθρώπινη πόλη" κος Ασβεστάς λέγοντας πως τα προβλήματα στα σχολεία της πόλης μας είναι χρόνια , και πως είναι υποκρισία κάποιοι να τα χρεώνουν στην νυν διοίκηση.
Σοβαρή καταγγελία του νυν δημάρχου κ. Γιώργου Χατζηδάκη που κατηγόρησε την διοίκηση Βασίλη Βαλασόπουλου για φέσωμα 300.000 ευρώ στις σχολικές επιτροπές. Απάντηση ο κος Ψυρρόπουλος δεν είχε , και προκάλεσε να τα πει ο δήμαρχος δημόσια , λες και το δημοτικό συμβούλιο γίνεται εν κρυπτώ!
Η σημερινή συζήτηση ήταν για το θεαθήναι , δεν είχε οργανώσει καλά την σημερινή συζήτηση για την Παιδεία ήρθατε εδώ χωρίς εισηγητικό επειδή απλώς δεν σας ενδιέφερε.

Μετρημένες κουβέντες και όχι ανέξοδοι λαϊκισμοί από τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Κώστα Σεφτελή που δεν έχει "μαγικές" λύσεις και έτσι απογοήτευσε τον κ. Τασούλα που ήθελε έως το τέλος του έτους την απομάκρυνση όλων των προκάτ αιθουσών που δεν χρησιμοποιούνται από τα προαύλια σχολείων πράγμα για το οποίο συμφωνούν όλοι οι δημοτικοί μας σύμβουλοι.
Ενώ κάθε σχολείο μας έχει ΔΥΟ καθαρίστριες κάποιοι προφανώς θεωρούν πως με 10 θα λειτουργούσαν καλύτερα. Σωστή η σκέψη τους αλλά πρέπει πάντα να αναρωτιούνται τι έκαναν τα κόμματα που στηρίζουν και κυρίως οι ΑΙΡΕΤΟΙ των ΟΤΑ όλα αυτά τα χρόνια για να μην χρεοκοπήσει η χώρα και να μας φαίνεται ( στην ουσία είναι) ΥΠΕΡΒΟΛΗ αυτός ο αριθμός.

Αναμένουμε τις τοποθετήσεις και των άλλων επικεφαλής μπας και κανένας κατανοήσει πως η κοντά 100 σχολικές καθαρίστριες είναι υπερβολικά πολλές αλλά άμα δουλεύουν 6,5 ώρες ίσως χρειαστούμε 300 ακόμα!

Ελπίζαμε πως η κατάσταση θα διορθώνονταν ή τουλάχιστον θα καλυτέρευε με το πέρασμα του χρόνου αλλά ατυχώς πέσαμε έξω στις εκτιμήσεις μας.
Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...