Έφυγε νωρίς, και ο αδόκητος χαμός του δεν τον άφησε να δει πολλά πράγματα. Σήμερα θα γιόρταζε και ο δικός μας Δημήτρης , ο φίλος , ο συναγωνιστής , ο ενεργός πολίτης που ονειρεύονταν μια διαφορετική Ηλιούπολη. Το μόνο στέλεχος της ΝΔ στην πόλη μας που ΔΗΜΟΣΙΑ είχε υιοθετήσει σημεία της δικής μας ατζέντας.





%20(1).jpg)


.jpg)





.jpg)









.jpg)


.jpg)










