ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Παναγιώτης Κόκλας: Αγαπώ τα Ζώα. Σέβομαι τους Συμπολίτες μου και το Περιβάλλον

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021

Παναγιώτης Κόκλας: Αγαπώ τα Ζώα. Σέβομαι τους Συμπολίτες μου και το Περιβάλλον




Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ζώων και επειδή το μυαλό των περισσοτέρων από εμάς ¨πάει¨ στα σκυλιά και τις γάτες να υπενθυμίσω σε μερικούς ¨φιλόζωους¨ ότι ανάμεσα τους ζουν και άνθρωποι.
Έχω σκύλο αλλά σέβομαι τον συνάνθρωπο μου που περπατάει και δεν είναι υποχρεωμένος να πατάει τις ακαθαρσίες του .
Έχω σκύλο αλλά σέβομαι τον χώρο που παίζουν και αθλούνται παιδιά .

Έχω σκύλο και δεν τον έχω κλεισμένο σε ένα μπαλκόνι μέρα νύχτα να γαβγίζει και να ενοχλεί τον γείτονα μου .

Έχω σκύλο και γνωρίζω ότι τα σκυλιά αντιδρούν με βάση το ένστικτο και όχι με την λογική όσο καλά εκπαιδευμένα και αν είναι... Έχω σκύλο και είναι μέλος της οικογένειας μου ,χρόνια του πολλά! 

Επίσης να υπενθυμίσουμε και σε όσους ταΐζουν¨αδέσποτες¨ γάτες, ότι σωστό θα ήταν για την υγιεινή όλων μας ,να καθαρίζουν και να απολυμαίνουν τους χώρους που τις φροντίζουν.

Παναγιώτης Κόκλας 

Αντιδήμαρχος Δημοτικής Αστυνομίας 



Δεν υπάρχουν σχόλια: