ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Μαριάννα Κοντονίκα: Υποψήφια δημοτική σύμβουλος "Πρώτα η Ηλιούπολη" - Στάθης Ψυρρόπουλος (Βίντεο)

Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2023

Μαριάννα Κοντονίκα: Υποψήφια δημοτική σύμβουλος "Πρώτα η Ηλιούπολη" - Στάθης Ψυρρόπουλος (Βίντεο)




Ονομάζομαι Μαριάννα Κοντονίκα. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Ηλιούπολη και
αποφοίτησα από το 5 ο Ενιαίο Λύκειο.
Αποφοίτησα από την Ιατρική σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, από όπου έλαβα και
Διδακτορικό τίτλο σπουδών. Έχω εργασθεί στο Ε.Α.Ν.Π. «ΜΕΤΑΞΑ» στα πλαίσια της
ειδικότητας της παθολογίας και ολοκλήρωσα την ειδικότητα του καρδιολόγου στο Ωνάσειο
Καρδιοχειρουργικό Κέντρο.

Την περίοδο 2012-2015 ήμουν εθελοντής ιατρός στο Κοινωνικό Ιατρείο του δήμου
Ηλιούπολης.

Παράλληλα, στα πλαίσια εκπόνησης της διατριβής μου, ασχολήθηκα με την πειραματική
έρευνα στο Ερευνητικό -Πειραματικό κέντρο της ELPEN σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο
Ιωαννίνων. Στην παρούσα φάση, ως ιδιώτης ιατρός, συνεργάζομαι με ιδιωτική κλινική, ενώ
παράλληλα κάνω μετέκπαιδευση στις νεότερες απεικονιστικές τεχνικές στο Ω.Κ.Κ.

Πατέρας μου είναι ο Αλέξανδρος (Αλέκος) Κοντονίκας, με καταγωγή από την Κρανέα
Καρδίτσας, και μητέρα μου η Παναγιώτα Τζιόβα, με καταγωγή από τα Ιωάννινα. Ο αδερφός
μου Κωνσταντίνος Κοντονίκας, πολιτικός μηχανικός του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου,
διατηρεί τεχνικό γραφείο στην πόλη μας.

Είναι η πρώτη φορά που θέτω υποψηφιότητα για δημοτική σύμβουλος. Στόχος μου και
επιδιωξή μου είναι να δημιουργήσουμε ένα πρότυπο κοινωνικό δίκτυο παροχών
πρωτοβάθμιας φροντίδας και παροχών υγείας στην πόλη μας, δίνοντας προτεραιότητα στις
ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

Η συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο της παράταξης «Πρώτα η Ηλιούπολη», με επικεφαλής
τον Στάθη Ψυρρόπουλο, καθιστά αυτό τον στόχο εφικτό, καθώς προτεραιότητα μας είναι η
ουσιαστική στήριξη των συμπολιτών μας και η αναβάθμιση των παροχών υγείας και
συνολικά των κοινωνικών παροχών με γνώμονα τις ανάγκες του πολίτη. 

Όλοι θέλουμε μια σύγχρονη πόλη. Είναι υποχρέωση όλων μας η ενεργός συμμετοχή για να πετύχουμε αυτόν το στόχο. Χρειαζόμαστε πολίτες με όραμα, τεχνογνωσία και διάθεση για προσφορά στην
πόλη μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: