ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ για να μαθαίνετε όσα όλοι οι άλλοι σας κρύβουν....: Ένα φτύσιμο στο πρόσωπό μου και μία λάθος ξεπερασμένη πολιτική από την ΗΛΙΟΥ-Πόλις, ανθρώπινη πόλη

Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2023

Ένα φτύσιμο στο πρόσωπό μου και μία λάθος ξεπερασμένη πολιτική από την ΗΛΙΟΥ-Πόλις, ανθρώπινη πόλη



Από την εποχή που επικεφαλής της ΗΛΙΟΥ-Πόλις, ανθρώπινη πόλη ήταν ο Κώστας Κονδύλης, ήμουν κοντά στην παράταξη, προέβαλα τις θέσεις της και τις δράσεις της στο IlioupolisOnline.gr, κάποια στελέχη της αρθρογραφούσαν, και αργότερα κάποια ήταν επιμελητές στις εκπομπές του IlioupolisOnAir, υποστήριζαν έμπρακτα και είχαν ενεργό δράση ως ευρύτερα μέλη της κοινότητας στις δραστηριότητες της 'αστικής μη κερδοσκοπικής IlioupolisOnline' (Σήμερα Live Cities).
Η ανήθικη εκμετάλλευση της ιδέας για εκπομπές από πολίτες και φορείς, η αφαίμαξη επιμελητών που ακολούθησε για να στηθεί το ραδιόφωνο μαϊμού του δήμου, καταδικάστηκε από τα μέλη της παράταξης που ήταν στο IlioupolisOnAir. Δεν παρακολούθησα αν η παράταξη καταψήφιζε στον προϋπολογισμό τα κονδύλια που προορίζονταν για το ραδιόφωνο μαϊμού.


Το γεγονός όμως ότι ο Δήμος χρησιμοποιούσε τα χρήματα των πολιτών για ένα ραδιόφωνο ιμιτασιόν απέναντι σε ένα καινοτόμο ραδιόφωνο που στηρίζονταν σε πενιχρά έσοδα (100€ το τρίμηνο από χορηγό ή από τον/τους επιμελητές), στην τσέπη μου και την προσωπική εργασία μου δεκάδων χιλιάδων ωρών, (όλο το ραδιόφωνο ήταν πάνω μου, από αγορά και στήσιμο εξοπλισμού, παραμετροποίηση λογισμικού, τεχνική υποστήριξη, εκπαίδευση και υποστήριξη επιμελητών των εκπομπών, διαμόρφωση ροής, εγγραφή/επεξεργασία διαφημιστικών spot, οικονομικά, προβολή, κανονισμοί κλπ), ήταν ο λόγος που το ελεύθερο ραδιόφωνο της πόλης το 2019 σταμάτησε τη λειτουργία του.

Νομικά δεν υπάρχει πρόβλημα καθώς δεν κατοχύρωσα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, ηθικά όμως το πρόβλημα είναι τεράστιο, αφού καπηλεύεσαι την ιδέα και τον κόπο μιας πολιτισμικής κοινότητας που δρα μέσα στην ίδια σου την πόλη.

Στις 17/9/2023, στην προεκλογική του ομιλία, άκουσα από τον νέο επικεφαλής της παράταξης ΗΛΙΟΥ-Πόλις, ανθρώπινη πόλη, Θοδωρή Παπαδάτο, ότι στα σχέδιά του είναι να αναβαθμίσει το ραδιόφωνο μαϊμού του δήμου Lime radio και μέσω αυτού (this is new! ) να προβάλλει τις τοπικές επιχειρήσεις!
Δηλαδή συνέχιση της καπηλείας, ένα φτύσιμο στο πρόσωπό μου, και μία λάθος ξεπερασμένη πολιτική αφού τα δημοτικά ραδιόφωνα εκφυλίζονται σε μέσα προπαγάνδας του κάθε δημάρχου.

Ξεκαθαρίζω τη θέση μου η οποία είναι κόκκινη γραμμή. Όποιος δεν αναγνωρίζει, δεν τιμά, το ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΟ από το 2005 και τη συμβολή της κοινότητας στην αναβάθμιση της ενημέρωσης και του πολιτισμού της πόλης μέσα από ένα καινοτόμο μοντέλο που ανέπτυξε, και όποιος διαιωνίζει την καπηλεία αντί να αποκαταστήσει τη δικαιοσύνη, θεωρείται από το IlioupolisOnline / Live Cities εχθρός του.

Πραγματικά πιστεύω ότι θα μπορούσε να βρεθεί λύση. Δεν ζητήθηκε όμως η γνώμη μου.

Γρηγόρης Σαϊτάς
Πρόεδρος και Δνων Σύμβουλος στην Live Cities AMKE

Δεν υπάρχουν σχόλια: