Μάνδρα κατέρρευσε στην οδό Νικομάχου όπως βλέπετε στη φωτογραφία που μας έστειλε αναγνώστης μας και τον ευχαριστούμε. Ελπίζουμε να μας λυπηθεί ο Θεός γιατί προφανέστατα και απέχουμε πολύ ακόμα στο να μην καιγόμαστε το καλοκαίρι και να μην πνιγόμαστε το χειμώνα.






.png)





%20(1).jpg)




.png)






.jpg)







%20(1).jpg)



Από την παρουσία μας στα εγκαίνια της πολύ ωραίας Έκθεσης ζωγραφικής του λαϊκού ζωγράφου ΝΩΝΤΑ ΡΕΝΤΖΗ στο Εκθεσιακό Κέντρο του δήμου μας.




%20(1).jpg)
%20(1).jpg)
.jpg)