Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2020
Στη βάση της Σούδας ο Μάικ Πομπέο σε αυτή που θα έκλεινε ο Ανδρέας Παπανδρέου και οι "ψεκασμένοι" που τον έφεραν στην Εξουσία για να διώξει τις Βάσεις του "θανάτου" όπως έλεγε
Στην ναυτική και αεροπορική βάση της Σούδας, έφτασε σήμερα το πρωί ο Υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάικ Πομπέο μαζί με τον Έλληνα Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη.
Νωρίτερα έφτασε στην αμερικανική βάση του αεροδρομίου από όπου οι πομπές ξεκίνησαν για τη στρατιωτική βάση στο Μαράθι.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Εμφανιζόμενη ανάρτηση
Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!
Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου