ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Εγώ μπορεί να είμαι "κοιμισμένος" αλλά τουλάχιστον δεν έχω fake προφίλ στο facebook!

Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2020

Εγώ μπορεί να είμαι "κοιμισμένος" αλλά τουλάχιστον δεν έχω fake προφίλ στο facebook!

 

 Γεμίσαμε ψεύτικα προφίλ στο facebook και σιγά- σιγά θα έχουν και αυτά  την τύχη του Baroutea.

Καλώς ο δημόσιος διάλογος αλλά και η ιδιότητα αυτού που μιλάμε πρέπει να είναι γνωστή. Δεν μπορεί π.χ να ασκεί διοίκηση και να το παίζει απλώς δημότης; 

Στόχος πάντα ο δημοσιογράφος. Ο Μπαρουτέας με πρότυπο τον Σώρρα που θα χαστούκιζε τον συνάδελφο Αντώνη Σρόϊτερ και τελικά κατέληξε ως απατεώνας στην φυλακή ήταν το πρότυπο του Baroutea.

 


O Delloglou βγήκε και αυτός με ατάκες Baroutea που κακώς δεν δώσαμε εμείς τα στοιχεία του , που βέβαια δεν τα είχαμε πάρει όπως ορίζει ο νόμος. Δηλαδή Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος κ.ο.κ για να αλωνίζει κανέναν χρόνο μέχρι να τον εντοπίσουν! 

Εδώ ακόμα μετά την δολοφονία του Σωκράτη Γκιόλια δεν έχουν αντιληφθεί πως ήταν η "ψυχή" του blog troktiko. 

Καλωσορίζουμε τον "Στράτο" στην παρέα μας αφού σε αυτή την πόλη είναι "εξυπνάδα" το να ασκείς κριτική κρυπτόμενος και να συκοφαντείς μέσω "εκπροσώπων" όπως ο "Μεσσίας". 

Σ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: