ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Ένα ακόμα χυδαίο ρατσιστικό παραλήρημα του ιστολογίου του κ. Μωραίτη- Παλιές αναρτήσεις που με αφορούν ανέβαζαν σε ομάδα του facebook αφού θεωρούν πως θα υποκύψω στον ΦΑΣΙΣΜΟ τους

Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2020

Ένα ακόμα χυδαίο ρατσιστικό παραλήρημα του ιστολογίου του κ. Μωραίτη- Παλιές αναρτήσεις που με αφορούν ανέβαζαν σε ομάδα του facebook αφού θεωρούν πως θα υποκύψω στον ΦΑΣΙΣΜΟ τους


Χυδαία επίθεση στον Αντιδήμαρχο Διοίκησης και Δημοτικής Αστυνομίας από το ιστολόγιο του κ. Μωραίτη που βέβαια ξεπέρασε σε φρασεολογία ακόμα και τα μέλη της Χρυσής Αυγής.

Εκτός από τον οχετό και τις αστειότητες -" καταγγελίες" κατά μιας πρότασης ανθρωπιάς που έκανε ο κ. Κόκλας αποκαλεί μελλοντικούς ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ της χώρας μας τους πρόσφυγες και τους μετανάστες της Λέσβου . 

Ο Ελληνικός στρατός στήνει αυτή την στιγμή τις σκηνές του αλλά οι φασίστες του ιστολογίου αποκαλούν τα γυναικόπαιδα που κοιμούνται επί τρεις μέρες μέσα στους δρόμους κατακτητές. 

Τι αποζητούν; Προβολή και συμπάθεια από τους ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ και ΦΑΣΙΣΤΕΣ της πόλης που προφανώς και ανέχονταν για πολλά χρόνια τα ιστολόγια παρακμής και εμπνεύσεως ανθρώπων που θεωρούν πως η χώρα μας κινδυνεύει από 12.000 ή ακόμα και 1.000.000 μετανάστες.

Το κείμενο χαϊδεύει τα αυτιά κάθε ΦΑΣΙΣΤΑ όπως αυτούς που αναρτούν τον ΡΑΤΣΙΣΜΟ του ιστολογίου και θεωρεί ΗΛΙΘΙΟ και ΑΜΟΡΦΩΤΟ κάποιο που προβάλει την ΑΝΘΡΩΠΙΑ του. 

Ένα δημοτικό συμβούλιο για να σταλεί ΒΟΗΘΕΙΑ σε παιδιά που κοιμούνται στους δρόμους ζήτησε ο Παναγιώτης Κόκλας και βγήκαν να τον προπηλακίσουν διαδικτυακά όσοι δεν έχουν προσφέρει απολύτως ΤΙΠΟΤΑ για την πόλη. Μόνο ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ και φυσικά αποδοχή από τους πολλούς όλων των "στόχων" τους. 

Ο Δήμου πάντως χαρούμενος εξετέλεσε την αποστολή του γεμίζοντας ΡΑΤΣΙΣΜΟ κατά μεταναστών και προσφύγων στην ομάδα ilioupolionline.gr που προφανώς δίνοντας χώρο σε τέτοιες ακραίες απόψεις παίζει με την "ΦΩΤΙΑ". 

Γιατί το facebook καιρό τώρα έχει απομονώσει το ΜΑΥΡΟ άκρο και προχωράει (και για αυτό σκούζουν σαν τις πουτ@νες που το παίζουν τάχα παρθένες και στο άλλο άκρο) . Πρόσφατη απόδειξη υπάρχει άλλωστε πειθαρχεί και στον νόμο που ψηφίστηκε πριν λίγο καιρό στις ΗΠΑ για τους δήθεν ANTIFA. 

Στο τέλος πάντως μια όχι ωραίας διαδικτυακής συνομιλίας και με δική μου ΕΥΘΥΝΗ αφού ποτέ δεν μου άρεσαν και οι ευγένειες με ΦΑΣΙΣΤΕΣ . Ζητώ συγγνώμη για όσους την διάβασαν αλλά .... μου έκανε και μια "θετική" για μένα ιατρική διάγνωση. Γιατί άλλωστε τι οπαδός του "Μεσσία" θα ήσουν εάν δεν φρόντιζες να σώσεις το "ποίμνιό"σου . Το κακό στην υπόθεση είναι πως δεν ανήκω σε αυτό όπως και σε κανένα άλλο αφού δυστυχώς ή ευτυχώς δεν μου άρεσαν ΠΟΤΕ τα πρόβατα ανεξαρτήτως χρώματος. 


Δέκα χρόνια ο Μωραίτης κοροϊδεύει τον εαυτό του και τον αδικεί εάν θεωρεί πως είναι καλύτερος από τους διοικούντες. Εγώ δεν το θεωρώ φανταστείτε τι θα γίνονταν εάν σε μέσο που είχε την ευθύνη ο κ. Στασινόπουλος γράφοντας όλες αυτές οι συκοφαντίες . 

Με τον Απόστολο Στασινόπουλο, τον Τασούλα και πολλούς άλλους που συκοφαντήθηκαν  δεν έχω καμία ιδεολογική σχέση . Μάλιστα ο κ. Δρυμιλής που μας δείχνει πόσο δημοκράτης είναι μας είχε για Μωραίτηδες . Όμως αυτόν παίζει το ιστολόγιο του Μωραίτη για να "εκθέσει" τάχα τον κ. Στασινόπουλο και όχι εμένα. 

Εγώ δεν έχω πρόβλημα να καταδικάσω κανέναν ΦΑΣΙΣΜΟ και μιλάω πάντα υπέρ της Αστικής Δημοκρατίας οι κ. Μωραίτης και Δριμυλής μιλάνε και απευθύνονται σε ιθαγενείς επομένως μάζεψε τον "στρατό" σου Μωραίτη για να μην οδηγηθούμε αλλού.

Γράψτε ό,τι θέλετε με στοιχεία μη με μπλέκεται με "σκουπίδια" που εσείς διαφημίζεται δεν είμαι  εύκολο στόχος , γιατί εμένα όπως πολλάκις φορές έχω γράψει δεν με φυλάνε οι διεφθαρμένοι της ΕΛ.ΑΣ για να κινδυνεύω να έχω την κατάληξη του φίλου δημοσιογράφου Σωκράτη Γκιόλια. 

Προσεχώς ..... 




Μην μας στέλνετε άλλα για τον κ. Μωραίτη μόνο Δήμου και Κική έχουν πιο ενδιαφέρον ....

Σ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: