ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Αμφισβητούν τα πάντα και ονειρεύονται να γίνουν Εσκομπάρ, για μια χούφτα ευρώ δεν έχουν κανέναν ΗΘΙΚΟ ενδοιασμό - Τουλάχιστον από την εφηβεία τους δεν έχουν αυταπάτες πως αυτός ο κόσμος μπορεί να γίνει περισσότερο ανθρώπινος !

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2022

Αμφισβητούν τα πάντα και ονειρεύονται να γίνουν Εσκομπάρ, για μια χούφτα ευρώ δεν έχουν κανέναν ΗΘΙΚΟ ενδοιασμό - Τουλάχιστον από την εφηβεία τους δεν έχουν αυταπάτες πως αυτός ο κόσμος μπορεί να γίνει περισσότερο ανθρώπινος !


Με τέτοιους στίχους διασκεδάζει ένα μεγάλο κομμάτι της νεολαίας μας έχοντας για πρότυπα ΠΟΙΝΙΚΟΥΣ. Για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό; Για πολλούς ο σημαντικότερος είναι πως η νεολαία μας αντιλαμβάνεται πως σε αυτή την ζωή χωρίς χρήματα είσαι ένα ΤΙΠΟΤΑ! Στην κοινωνία όλες και όλοι κρίνονται από το πορτοφόλι και η Ελληνική Δικαιοσύνη "θεόστραβη" βγάζει αποφάσεις ανάλογα με την οικονομική δυνατότητα του κατηγορούμενου αφού ένα σωρό ΠΟΙΝΙΚΟΙ κυκλοφορούν ανάμεσά μας για αδικήματα όπως βιασμοί, ένοπλες ληστείες , απάτες, εκβιασμούς, ξυλοδαρμούς , κ.ο.κ.

Διαβάστε στίχους και αντιληφθείτε πως οι εποχές άλλαξαν και η ΑΣΦΑΛΕΙΑ του πολίτη πρέπει να γίνει πρώτη προτεραιότητα για την Πολιτεία αλλιώς θα πέφτουμε συνεχώς από τα σύννεφα όταν η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ έρευνα αποδεικνύει με ήχο και εικόνα τι συμβαίνει μέσα στα Πανεπιστήμιά μας. Εκεί που Πρυτάνεις, καθηγητές και υπαλληλικό προσωπικό κάθονται και εκβιάζονται από ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ και έχεις και την αντιπολίτευση να στηρίζει την "ελεύθερη" διακίνηση ΙΔΕΩΝ ΠΟΙΝΙΚΩΝ. Οι ιδέες τους η "λευκή" κυρία , ο μπάφος , η εμπορία όπλων και οι οίκοι ανοχής! 


Ό, τι γράφουμε platina

Βγάζω και στοιβάζω τα λεφτά μου
Ξοδεύω ξαναβγάζω τα λεφτά μου
Το 'χα δει πριν απ' το Karolina
Όλα τα 'θελα δικά μου
Φέτος όλα τα 'κανα δικά μου (yeah)
Oh Nana
Χύνω στο ρολόι την σαμπάνια (yeah)
Τα 'χω μέσα στην τσάντα
Πράσινα σαν την marijuana (yeah-yeah-yeah)
Κομμάτι-κομμάτι
Θέλουν να με φάνε με έχουν βάλει στο μάτι (yeah)
Πήρα καινούριο αμάξι
Δεν σε βλέπω κάνε στην άκρη
Τότε κοιτούσα την βιτρίνα
Τρώω 20 χιλιάδες σε ένα μήνα
Χορεύει πάνω μου σαν μπαλαρίνα
Το καλύτερο κορίτσι στην Αθήνα
Έχω το μυαλό μου στην κομπίνα
Ψάχνω τρόπους για να βγάλουμε το χρήμα
Δες, πως καβαλήσαμε το κύμα
Κι ας θέλαν μπάτσοι να μας χώσουνε στο τμήμα (yeah-yeah-yeah)
S'il vous plaît, ne me dérange pas
Πίνω D'ussé, έχω φάει jet lag
Είναι σαν να υπέγραψα με τον σατανά
Βγάζω το κομμάτι και μυρίζει λεφτά
Ό, τι γράφουμε platina
Βγάζω και στοιβάζω τα λεφτά μου
Ξοδεύω ξαναβγάζω τα λεφτά μου
Το 'χα δει πριν απ' το Karolina
Όλα τα 'θελα δικά μου
Φέτος όλα τα 'κανα δικά μου (yeah)
Oh Nana
Χύνω στο ρολόι την σαμπάνια (yeah)
Τα 'χω μέσα στην τσάντα
Πράσινα σαν την marijuana (yeah-yeah-yeah)
Oh my bae, oh my baby
Είμαστε σαν την Beyonce' με τον Jay-Z
Πετάμε πάνω απ' το Παρίσι πρώτη θέση
Ρωτάν τι κάνω λέω πιο καλά από πέρσι
Περπατάμε την κρατάω από την μέση
Τρώμε μου τον πιάνει κάτω απ' το τραπέζι
Βάζω goal σε κάθε ματς σαν τον Ronaldo
Αλλά κρατάω low profile σαν τον Messi
Θα με δεις μέσα στο Maybach, είναι big Benz
Mike Amiri με τα αστέρια (yeah)
Έχω κατοστάρικα στα χέρια
Όλα Freebandz
Λες και κάνω νταλαβέρια (yeah)
S'il vous plaît, ne me dérange pas
Πίνω D'ussé, έχω φάει jet lag
Είναι σαν να υπέγραψα με τον σατανά
Βγάζω το κομμάτι και μυρίζει λεφτά
Ό, τι γράφουμε platina
Βγάζω και στοιβάζω τα λεφτά μου
Ξοδεύω ξαναβγάζω τα λεφτά μου
Το 'χα δει πριν απ' το Karolina
Όλα τα 'θελα δικά μου
Φέτος όλα τα 'κανα δικά μου (yeah)
Oh Nana
Χύνω στο ρολόι την σαμπάνια (yeah)
Τα 'χω μέσα στην τσάντα
Πράσινα σαν την marijuana (yeah-yeah-yeah)
Yeah-yeah
Oh Nana
Χύνω στο ρολόι την σαμπάνια (yeah)
Τα 'χω μέσα στην τσάντα
Πράσινα σαν την marijuana (yeah-yeah-yeah)
(Laurent)

ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ: Ως τοπικό μέσο αλλά κυρίως ως ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ φυσικά και δεν θα κλείσουμε τα μάτια ούτε θα αποκρύψουμε το ΓΕΓΟΝΟΣ πως οι νέες και οι νέοι μας σιχάθηκαν τον κόσμο που τους παραδώσαμε και αναζητούν ένα καλύτερο μέλλον σε ψεύτικους "παραδείσους". Εμείς απλώς τους λέμε πως σε αυτή την ζωή ο εύκολος  πλουτισμός  έχει οδηγήσει τους περισσότερους πίσω από κάγκελα ή στο χώμα! Γιατί η ΑΣΥΛΙΑ είναι μόνο για τους επικεφαλής εγκληματικών οργανώσεων όλοι οι άλλοι είναι απλώς αναλώσιμοι! Το μόνο θετικό είναι πως τουλάχιστον η νέα γενιά δεν έχει αυταπάτες,  και δεν αναζητεί κόκκινους ή μαύρους φασισμούς  κάτι που ίσως την οδηγήσει μεγαλώνοντας και έχοντας βιώσει όλη αυτή την ΣΑΠΙΛΑ , να νομοθετήσει αυστηρότερους  νόμους για να μαζέψει όλη αυτή την παραβατικότητα! 



Δεν υπάρχουν σχόλια: