ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ για να μαθαίνετε όσα όλοι οι άλλοι σας κρύβουν....: Αγγελική Ευσταθιάδου: Η πόλη μας δεν έχει χρονικά περιθώρια για άλλες δοκιμές - Η Ηλιούπολη πρέπει να πάει Μπροστά!

Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2023

Αγγελική Ευσταθιάδου: Η πόλη μας δεν έχει χρονικά περιθώρια για άλλες δοκιμές - Η Ηλιούπολη πρέπει να πάει Μπροστά!


Η απόφασή μου να κατέβω ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές δεν έγινε με συνοπτικές διαδικασίες. Έλαβα σοβαρά υπόψη μου, την ευθύνη που απορρέει η υποψηφιότητά μου καθώς και τι μπορώ να προσφέρω στην πόλη μου μετά την εκλογή μου. Στα 54 χρόνια της ζωής μου, έμαθα να μην προσπαθώ απλώς. Έμαθα να αγωνίζομαι, να πέφτω, αλλά να ξανασηκώνομαι για να παλέψω πιο σκληρά για ό,τι αγαπώ και ό,τι αξίζει.
Η απόφαση να συστρατευτώ με την Παράταξη Ηλιούπολη Πάμε Μπροστά και με υποψήφιο Δήμαρχο τον Τάσο της καρδιάς μας, δεν ήταν ευκαιριακή, με ότι αυτό και να σημαίνει.
Εμπιστεύτηκα έναν άνθρωπο, με γνώσεις της τοπικής αυτοδιοίκησης, με εμπειρία, που αποπνέει σεβασμό και σιγουριά.

Στόχος μας να ιεραρχήσουμε τα προβλήματα της πόλης μας και να βελτιώσουμε την ασφαλή και ανθρώπινη διαβίωση των πολιτών της. Και έτσι ξεκίνησαν όλα.

Το τέλος θα το γράψετε εσείς οι δημότες της Ηλιούπολης. Έχουμε κουραστεί πια, όλοι μας, από μεγάλα λόγια για ένα καλύτερο αύριο που ποτέ δεν ήρθε.

Ζητώ να μου δείξετε εμπιστοσύνη με την ψήφο σας. Να μου δώσετε την ευκαιρία να προσφέρω και να κριθώ από τα αποτελέσματα και όχι από την προσπάθεια.

Η πόλη μας δεν έχει χρονικά περιθώρια για άλλες δοκιμές.

Η Ηλιούπολη πρέπει να πάει Μπροστά!!!

Αγγελική Ευσταθιάδου
Υποψήφια δημοτική σύμβουλος "Ηλιούπολη Πάμε Μπροστά" 

Δεν υπάρχουν σχόλια: