ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Ανδρέας Αθανασίου υποψήφιoς Δημοτικός Σύμβουλος ''Ηλιούπολη Πάμε Μπροστά''

Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2023

Ανδρέας Αθανασίου υποψήφιoς Δημοτικός Σύμβουλος ''Ηλιούπολη Πάμε Μπροστά''


Αγαπητοί Φίλες & Φίλοι


Μετά από 65 χρόνια ζωής στην Ηλιούπολη (που Αγαπώ όσο και την Πολυθέα τόπο καταγωγής της οικογένειας μου), είναι καιρός να ανταποδώσω στην πόλη που έζησα, ζω και θα ζω ότι μπορώ περισσότερο.Για αυτό δέχθηκα την πρόσκληση πρόκληση του αγαπητού φίλου υποψήφιου δήμαρχου Τάσου Ευσταθίου για 2η φορά να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος του συνδυασμού ''ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ''.

Δυστυχώς έμεινα μόνο για 2 μήνες στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο λόγω λάθους στην καταμέτρηση βρέθηκα με ελάχιστες ψήφους 1ος επιλαχών.

Έτσι δεν κατάφερα να προωθήσω αυτά που ήθελα μέσα από τις διαδικασίες του δημοτικού συμβουλίου.

Στο μικρό αυτό χρονικοί διάστημα έγινα αγαπητός όχι μόνο από τα μέλη της παρατάξεως μας άλλα και τιμήθηκα με την φιλιά πολλών συνάδελφων μέχρις σήμερα.

Μου ανατέθηκε η εκπροσώπησή της παρατάξεως μου σε επιτροπές του δήμου μας κατά της εγκληματικότητας και στο Μουσείο Εθνικής Αντίστασής ως αναπληρωματικό μέλος.

Δεν έλειψα από καμία συνεδρίασή και έχω την εντύπωση ότι συνέβαλα ουσιαστικά με ιδές και παρεμβάσεις που συνήθως έγιναν αποδέκτες.

Έχω το πλεονέκτημα ίσως και μειονέκτημά ότι δεν είμαι ενταγμένος σε κανένα κόμμα δέχθηκα την πρότασή του επικεφαλής της παρατάξεως μου ως εξαιρετική τιμή λόγο τις θεωρητικής μου κατάρτισής (3 πτυχία Ελληνικών πανεπιστήμιων) όσο και κυρίως για την δράση μου στα Πολιτιστικά και εκκλησιάστηκα δρώμενα της πόλης μας.

Βασική μου προσπάθεια θα είναι η κινητοποίηση όλων (βουλευτών, δημοτικών συμβουλών, γειτονικών Δήμων και όλων των πολιτών) ώστε επιτέλους να απαλλαγούμε από την συμφορά της Αλίμου Κατεχάκη με την προέκτασή της Αττικής Οδού κλάδος Υμηττού μέχρι την Βάρκιζα.

Κανένας από του Δήμους Αγ. Παρασκευής, Χαλανδρίου, Παπάγου, Βύρωνα, Ζωγράφου δεν έπαθαν τίποτα κακό στον πανέμορφο Υμηττό μας.

Έτσι 80% με τούνελ πρέπει να φθάσει στην Βάρκιζα για να γλυτώσουν οι κάτοικοι από την λαιμητόμο την μόλυνση τον θόρυβο και τον εκνευρισμό της κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Η Αττική Οδός ήταν από όσο γνωρίζω πρόθυμή να αναλάβει το έργο.

Η Ευρωπαϊκή ένωση χρηματοδοτεί παρόμοιά έργα.

Η θέση μου αυτή είναι προσωπική μου και θα αγωνιστώ για αυτή .

Με τιμή και εκτίμηση

Ανδρέας Αθανάσιου



Τάσος Ευσταθίου - υποψήφιος Δήμαρχος Ηλιούπολης
''Και πάλι θα είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος ο Αντρέας Αθανασίου με τον συνδυασμό μας Ηλιούπολη Πάμε Μπροστά , ο οποίος υπήρξε δημοτικός σύμβουλος για ένα διάστημα στη θητεία 2019-2023.
Ο Αντρέας είναι Οικονομολόγος Marketer.
Πτυχιούχος Πανεπιστήμιου Πειραιώς: Οργάνωσης & Διοίκησης.
Πτυχιούχος Παντείου: Πολιτικές επιστήμες.
Πτυχιούχος Πανεπιστήμιου Αθηνών (ΕΚΠΑ):
Κοινωνικής Θεολογίας & Θρησκειολογίας & τέλος
Πτυχιούχος του Βρετανικού Ινστ. Marketing.
Είναι μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος & του Βρετανικού Ινστιτούτου Marketing.
Σήμερα είναι εκκλησιαστικός επίτροπος στον Ιερό Ναό της Κοίμησης Θεοτόκου.


Είναι ένας Ηλιουπολίτης με παρελθόν αφού έχει πρωτοστατήσει ώστε το 2ο Δημοτικό να γίνει πρότυπο και να κατασκευαστεί το 2ο Νηπιαγωγείο της πόλης μας.
Είναι παρών, με έντονη παρουσία, στα πολιτιστικά δρώμενα της πόλης, όπως εκθέσεις φωτογραφίας, γραμματοσήμων, διαλέξεις περί Αγίου Όρους κ.λ.π.
Σαν ενεργό μέλος της παράταξης, ως δημοτικός σύμβουλος και ως εκπρόσωπός μας, ανταποκρίθηκε με επιμέλεια και συνέπεια σε όσα του ανατέθηκαν.
Τέλος ο Αντρέας είναι φανατικός στο να πάει η Ηλιούπολη μπροστά με άξιους, έμπειρους και έντιμους συμπολίτες και είναι σταθερά δίπλα μας για το καλό της πόλης μας.
Καλή μας επιτυχία Αντρέα!''






Ο Ανδρέας Αθανασίου στο facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια: