ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ για να μαθαίνετε όσα όλοι οι άλλοι σας κρύβουν....: Ειρωνεύονται , επικαλούνται τη Δικαιοσύνη , βγάζουν διαδικτυακές "ιατρικές" γνωματεύσεις μέσω της φωτογραφίας προφίλ μου ! για την "ψυχική μου νόσο" αλλά δεν απαντούν σε όσα τους καταμαρτυρώ με στοιχεία

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020

Ειρωνεύονται , επικαλούνται τη Δικαιοσύνη , βγάζουν διαδικτυακές "ιατρικές" γνωματεύσεις μέσω της φωτογραφίας προφίλ μου ! για την "ψυχική μου νόσο" αλλά δεν απαντούν σε όσα τους καταμαρτυρώ με στοιχεία


"Πάρτι" έχουν στήσει σε διαδικτυακές ομάδες στο facebook που αφορούν την πόλη μας μέλη της δημοτικής παράταξης "Ηλιούπολη Πάμε Μπροστά" . 



Μπορείτε να τα διαβάσετε άλλωστε , κάποια από αυτά αναγκαζόμαστε και τα μεταφέρουμε και εδώ ως απάντηση στις αόριστες και χωρίς βάση κατηγορίες τους εναντίον μας. 

Στόχος να πετύχουν την φίμωση του ιστολογίου μας που προφανώς έχει αποδείξει στα 7 και πλέον έτη λειτουργίας του πως δεν καταλαβαίνει από τέτοιες πρακτικές.

Τι έχουν απαντήσει έως τώρα ; Απολύτως τίποτα. Οι "πρωταγωνιστές" αμετανόητοι συνεχίζουν να με καθυβρίζουν κάθε φορά με έναν καινούργιο χαρακτηρισμό.

Ανήθικος, τρελός, Χρυσαυγίτης, τσιλιαδόρος νυκτερινών μαγαζιών, δημοσιογραφικό σκουπίδι , και ό,τι τους κατέβει αρκεί να "γκριζάρουν" το προφίλ μου , να αμαυρώσουν την ηθική μου υπόσταση  αλλά εντέλει  να δικαιώσουν την επιλογή μου να καταγγείλω δημόσια τον ρατσισμό τους.

Φανταστείτε δηλαδή τι θα έκαναν εάν δεν δημοσιοποιούσα τους διαλόγους και όσα ακόμα θα βγουν σε κοινή θέα για πολλούς ακόμα αφού η δική μου ΗΘΙΚΗ δεν μπορεί να αμφισβητείται από τα ορφανά του Στάλιν ή του Χίτλερ που μάζεψε ο κ. Τάσος Ευσταθίου στην παράταξή του.

Χθες την "πλήρωσε" από άλλον υποψήφιο της παράταξής του και ο κ. Σόϊμπλε που έμεινε σε αναπηρικό καροτσάκι επειδή ο Θεός τον τιμώρησε! Έτσι μας πληροφόρησε σε ΚΟΙΝΗ ΘΕΑ σε ανοιχτή ομάδα στο facebook ο κ. Πετράκης . Τι κάνουν οι δημοτικές παρατάξεις της πόλης μας; Απολαμβάνουν το οικτρό θέαμα αφού όλους βολεύει φαίνεται ο "διαδικτυακός λιθοβολισμός" μου.




Δεν έχουν άποψη φαίνεται ούτε για την επαινετικές αναφορές για την χούντα των συνταγματαρχών, δεν τους νοιάζει καθόλου ο λεκτικός ρατσισμός εναντίων οικονομικών μεταναστών, πρώην υπουργών της Γερμανικής κυβέρνησης  και φυσικά στο τέλος ΟΛΟΙ θα συμφωνήσουν πως ο δημοσιογράφος πρέπει να περιορίζεται στην αναπαραγωγή δελτίων τύπου και να μην ασχολείται με ασήμαντα για αυτούς θέματα όπως ο Ρατσισμός.

Ελάχιστοι από τους 41 δημοτικούς μας συμβούλους με πήραν τηλέφωνο μετά από τις συνεχείς διαδικτυακές επιθέσεις που δέχομαι. Θα πάρουν όμως και άλλοι όταν δημοσιοποιηθούν περαιτέρω στοιχεία. Και βέβαια όσοι πάρουν μετά ,προφανώς και θα το κάνουν επειδή πλέον θα έχει κάτσει η μπίλια και όχι επειδή έχουν και καμία ιδιαίτερη ευαισθησία σε θέματα Δημοκρατίας.

Αλλά εσείς τους εκλέξατε -και εγώ μαζί σας αφού δύο από τις δικές μου ψήφους έπιασαν τόπο και η τρίτη ατυχώς για όλους μας δεν είδε δημοτικό συμβούλιο.

Έστω και για αυτούς τους λίγους αιρετούς  και τους αρκετούς δημότες μας που παίρνουν  και συμμερίζονται το πρόβλημα θα συνεχίσω το δημοσιογραφικό μου λειτούργημα αφού άλλωστε δεν έχω μάθει και κάτι άλλο να κάνω τα τελευταία 25 έτη. Έτσι και αλλιώς είχαμε βάλει ορίζοντα για αυτό εδώ το ιστολόγιο θεωρώντας πως είχαμε λύσει τελεσίδικα πολλές παθογένειες της πόλης. Αλλά κάναμε όπως φαίνεται λάθος.

ΥΓ: Πλέον προσπαθούν να "Αγιοποιήσουν" διαδικτυακά και τον δοτό δήμαρχο της χούντας Κωνσταντίνο Δελλαπόρτα. Παιδιά της ΧΟΥΝΤΑΣ  εάν και εφόσον έρθετε στη διοίκηση του δήμου (με τέτοιες αντιλήψεις ΠΟΤΕ)  φτιάξτε και σε αυτόν ένα άγαλμα στο αναψυκτήριο δίπλα σε αυτό του αειμνήστου Δημήτρη Κιντή. 

Τότε θα αντιδράσει και η Λαϊκή Συσπείρωση Ηλιούπολης αφού προφανώς και δεν θα ήθελε άλλο άγαλμα εκεί πέρα από του κομμουνιστή πρώην δημάρχου μας. Άλλωστε τα θέματα Δημοκρατίας τα είχαν "λύσει" αυτοί όπου επικράτησε η μεγαλύτερος ΦΑΣΙΣΜΟΣ που είναι και παραμένει σε ελάχιστα κράτη-παρίες ο κομμουνισμός. Εκατομμύρια τα θύματα του σε όλο τον κόσμο, καταδικασμένα τα εγκλήματά του  από όλον τον πολιτισμένο δυτικό κόσμο.

Σ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: