ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ : Τίνα Δρίβα - Ρέππα: Θέλω να προσφέρω ώστε η Ηλιούπολη να έχει την θέση που της αξίζει

Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2023

Τίνα Δρίβα - Ρέππα: Θέλω να προσφέρω ώστε η Ηλιούπολη να έχει την θέση που της αξίζει




Πάλι εδώ, πάλι Μαζί!!!!! Αγαπημένοι μου τελευταία φορά που ζήτησα την ψήφο σας ήταν το 2014 και σας ευχαριστώ τόσο πολύ για την τότε στήριξη σας! Έκτοτε αποσύρθηκα γιατί ο διχασμός που επικρατούσε ήταν κάτι που με στεναχωρούσε !Αποφάσισα όμως να ασχοληθώ ξανά επειδή τελικά με στενοχωρεί περισσότερο η κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο Δήμος μας τα τελευταία χρόνια!!!!! Μεγάλωσα, ζω και εργάζομαι στην Ηλιούπολη ,σας γνωρίζω και με γνωρίζετε!!!!!Αγαπώ αυτή την πόλη, τους κατοίκους και θέλω να προσφέρω ώστε η Ηλιούπολη να έχει την θέση που της αξίζει!!!

Όσοι με γνωρίζετε καλά ξέρετε ότι μου αρέσει η κοινωνική προσφορά, εργάζομαι σκληρά ,εκτιμώ τους συμπολίτες μου, αγαπώ τους φίλους μου και τηρώ τις υποσχέσεις μου!!..Ας κοιτάξουμε το Μέλλον με χαμόγελο!!!..Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου

Τίνα Δρίβα - Ρέππα 
Υποψήφια δημοτική σύμβουλος  "Ηλιούπολη Πάμε Μπροστά" - Τάσος Ευσταθίου 

Διαβάστε επίσης: 
Τάσος Ευσταθίου: Καλή μας επιτυχία Τίνα

Η ενδιαφέρουσα ανάρτηση της συνδημότισσάς μας κα Τίνας Δρίβα

Δεν υπάρχουν σχόλια: