ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ για να μαθαίνετε όσα όλοι οι άλλοι σας κρύβουν....: Χρήστος Μαστραντώνης: Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος "Ηλιούπολη Πάμε Μπροστά" - Τάσος Ευσταθίου

Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2023

Χρήστος Μαστραντώνης: Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος "Ηλιούπολη Πάμε Μπροστά" - Τάσος Ευσταθίου



Κατάγομαι από το Άγιο Πέτρο Κυνουρίας (Νομός Αρκαδίας) και από το 1969 κατοικώ στην Ηλιούπολη.
Είμαι ένας αυτοδημιούργητος επιχειρηματίας -κατασκευαστής και το ενδιαφέρον μου για τα κοινά της πόλης κρατάει χρόνια.

Γνωρίζω τα προβλήματα της πόλης και δεν είμαι ένας ακόμα «ευκαιριακός» υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος που τα θυμήθηκα μερικούς μήνες πριν τις εκλογές.

Για χρόνια υπηρέτησα τον αθλητισμό της πόλης μας από θέσεις ευθύνης. ( Πρόεδρος ΔΙΑΝΑ) . Βοήθησα με όλες μου τις δυνάμεις διαφορετικές διοικήσεις και υπέδειξα λύσεις κάθε φορά που αυτές έβλεπαν μόνο προβλήματα και αδρανούσαν.

Πάντα μιλούσα την γλώσσα της ΑΛΗΘΕΙΑΣ και δεν φοβήθηκα ποτέ να διαφωνήσω δημόσια με όσους είχαν θέσεις ευθύνης.

Δεν επιθυμώ να τα έχω καλά με όλους , δεν είμαι των δημοσίων σχέσεων, και έχω μάθει στη ζωή μου να μην μένω απαθής πετροβολώντας από έξω.

Στις προσεχείς δημοτικές εκλογές συστρατεύομαι με την δημοτική παράταξη «Ηλιούπολη Πάμε Μπροστά» και τον επικεφαλής της κ. Τάσο Ευσταθίου για να βάλουμε ένα τέρμα στον κατήφορο του δήμου μας σε ένα σωρό τομείς.

Ζητώ την ψήφο σας για να κάνουμε τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις ώστε η πόλη μας να πάει επιτέλους Μπροστά.

Γιατί όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός μας χωρίς να σπάσεις «αβγά» ομελέτα δεν γίνεται!

Χωρίς ΡΗΞΕΙΣ με όσα μας κρατούν πίσω δεν θα πάμε ποτέ Μπροστά την πόλη μας.

Σας καλώ να στηρίξετε την κοινή προσπάθειά μας γιατί η διαπίστωση των προβλημάτων δεν αρκεί. Απαιτούνται λύσεις και «ξεβόλεμα» όσων έτσι και αλλιώς δεν επιθυμούν να αλλάξει τίποτα σε αυτή την πόλη.

Ο δήμος μας δεν έχει άλλη ευκαιρία, και θα χάσει και το τελευταίο βαγόνι του τρένου που μας έχει ήδη προσπεράσει! Εάν το αφήσουμε να χαθεί τελείως από τον ορίζοντα θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας!

Με εκτίμηση

Χρήστος Μαστραντώνης




Δεν υπάρχουν σχόλια: