ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ για να μαθαίνετε όσα όλοι οι άλλοι σας κρύβουν....: Παναγιώτης Κόκλας: Σας έχει φάει η σοβαροφάνεια και το δήθεν κύριοι ...

Δευτέρα 12 Ιουνίου 2023

Παναγιώτης Κόκλας: Σας έχει φάει η σοβαροφάνεια και το δήθεν κύριοι ...


Σας έχει φάει η σοβαροφάνεια και το δήθεν κύριοι . Βγείτε από το κουστούμι... Κατεβείτε από το καλάμι... Θυμηθήκατε 3 μήνες πριν τις εκλογές τα προβλήματα της πόλης...
Το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι να πιάσετε πρώτη θέση στα στασίδια της εκκλησίας . Πέρα ότι προσπαθούν να απαξιώσουν τις προσπάθειες της υπηρεσίας προσπαθούν να απαξιώσουν και εμένα σχολιάζοντας τον τρόπο επικοινωνίας μου μαζί σας , τον τρόπο ζωής μου. Προσπαθούν να κάνουν αντιπολίτευση μέσα από το πληκτρολόγιο και δορυφόρους της Google.
 
Βγείτε στην πόλη. Θα βρείτε θέματα να σχολιάσετε, θα βρείτε ξερά χόρτα σε πραγματικό χρόνο και όχι μέσω δορυφόρου. Σας έχω πει ότι έχω και εγώ φωτογραφικό υλικό με θέματα που χρήζουν βελτίωσης, πείτε μου να σας στείλω...




Ναι θέλει δουλειά, δεν όλα όλα τέλεια και για αυτό τον λόγο  είμαι καθημερινά στους δρόμους της πόλης μαζί με  τους συνεργάτες μου και όχι σε ένα πληκτρολόγιο. Στην αριστερή φωτογραφία βλέπετε την ανάρτηση υποψήφιου δημοτικού συμβούλου μέσω δορυφόρου(κόκκινος κύκλος)και στην δεξιά (πράσινος κύκλος) πως είναι το σημείο σε πραγματικό χρόνο , σήμερα το πρωί . 

Όσο για το αν κουνάω το δάχτυλο μάλλον τους ενόχλησε η τοποθέτηση μου στο προηγούμενο Δημ. Συμβούλιο όπου ανέφερα ότι δεν υπάρχει παιδεία σε αρκετούς που ζουν ανάμεσα μας.
 
Καλημέρα σας όχι απλά με τρέλα , με πολύ πολύ τρέλα και χαμόγελα!!!

Παναγιώτης Κόκλας 
Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος & Δημοτικής Αστυνομίας

Δεν υπάρχουν σχόλια: