ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ : Παναγιώτης Κόκλας: Βρείτε άλλο προφίλ να βγάλετε τα ψυχολογικά σας ....

Παρασκευή 23 Ιουνίου 2023

Παναγιώτης Κόκλας: Βρείτε άλλο προφίλ να βγάλετε τα ψυχολογικά σας ....


Πριν ξεκινήσετε τις παρατηρήσεις να σας ενημερώσω τα κάτωθι:
1. Το όχημα είναι ασφαλισμένο κ έχει περάσει κτεο.
2. Οι εξετάσεις αίματος δείχνουν ότι είμαι καλά στην υγεία μου..
3.Η μπλούζα είναι σιδερωμένη.
4.Ζώνη ασφαλείας έβαλα μετά την φωτογράφιση και στο παντελόνι μου πριν.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλες κ όλους εσάς για το ενδιαφέρον που δείξατε προς το πρόσωπο μου μετά τις "επιθέσεις" που δέχτηκα για τα κλαδέματα στην πόλη με μόνο γνώμονα την ασφάλεια των Δημοτών απτό τους διαδικτυακούς γεωπόνους, τους γνωστούς άγνωστους.
 
Επίσης να ενημερώσω ότι το προφίλ μου στο διαδίκτυο θα "κλείνει" για όποιον πλέον θεωρώ εγώ ότι με προσβάλει. Είχα αναφέρει κ στο παρελθόν δεκτή οποιαδήποτε κριτική είτε θετική είτε αρνητική η οποία μπορεί να με βελτιώσει. Δεν είναι δεκτή όμως οποιαδήποτε κριτική η οποία προσπαθεί να με μειώσει.

Επειδή αυτό που κάνω το κάνω γιατί μου αρέσει, το γουστάρω κ δεν σας στοιχίζω ούτε ευρώ απλά βρείτε πλέον άλλο προφίλ να βγάλετε τα ψυχολογικά σας ...

Με Εκτίμηση Χαμόγελο κ Τρέλα

Κόκλας Παναγιώτης
Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος και Δημοτικής Αστυνομίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια: