ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Σταύρος Γεωργάκης: Αυτό προσπαθούμε και θα το πετύχουμε!

Πέμπτη 31 Αυγούστου 2023

Σταύρος Γεωργάκης: Αυτό προσπαθούμε και θα το πετύχουμε!


Δεν είμαι επαγγελματίας της αυτοδιοίκησης. Είμαι επιχειρηματίας 40 χρόνια. Θέλω με την εμπειρία μου και τις γνώσεις μου να βοηθήσω την πόλη μας. Την Ηλιούπολη που μεγάλωσα τα παιδιά μου και τώρα τα εγγόνια μου.
Θέλω να συνεχίσω το πανθομολογούμενο επιτυχημένο έργο του αδερφού μου Δημάρχου Θεόδωρου Γεωργάκη (1991-2006), με μπροστάρη το Δήμαρχο Γιώργο Χατζηδάκη.



 Με μία δυνατή δημοτική ομάδα!

Η Ηλιούπολη δεν είναι απλά μια πόλη του λεκανοπεδίου. Έχει δυνατότητες ανάπτυξης, εξωστρέφειας, σχέσεων με πόλεις της Ευρώπης και γενικότερα του κόσμου.

Αυτό προσπαθούμε και θα το πετύχουμε!

Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος "Ενωμένοι για την Ηλιούπολη" 

Δεν υπάρχουν σχόλια: