ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Παναγιώτης Κόκλας : Προσφέρω τις υπηρεσίες μου αμισθί ενώ ο δημοσιογράφος προσβάλοντας τις δράσεις μου και εμένα γεμίζει τις τσέπες του από τα κλικ!

Κυριακή 20 Αυγούστου 2023

Παναγιώτης Κόκλας : Προσφέρω τις υπηρεσίες μου αμισθί ενώ ο δημοσιογράφος προσβάλοντας τις δράσεις μου και εμένα γεμίζει τις τσέπες του από τα κλικ!


Ιατρικό απόρρητο ή ιατρικό απόβλητο; Αλήθεια δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιους από εσάς σας ενόχλησε τόσο πολύ αυτή η ανάρτηση. Ιατρικό απόρρητο αναφέρει κάποιος σε δημοσίευμα του στο διαδίκτυο. Για ποιο ιατρικό απόρρητο μιλάμε που γέμισε όλο το πάρκο ο ασυνείδητος με σαβούρα και συγχρόνως έμαθε όλη η γειτονιά πόσο ουρικό και χοληστερίνη έχει η οικογένεια του . Εάν δεν ήθελε να μάθουμε τις εξετάσεις του κ τις θεωρούσε ιατρικό απόρρητο έπρεπε να πράξει διαφορετικά... Στις φωτογραφίες λοιπόν δεν βλέπουμε κάποια ιατρικά απόρρητα αλλά ιατρικά "απόβλητα." Απόβλητα τα οποία βρίσκονταν σε πάρκο της πόλης μας...

Απόβλητα τα οποία θα έπρεπε να τα μαζέψουν ένα-ένα οι εργαζόμενοί.

Οφείλουμε όλοι να σεβόμαστε την πόλη καθώς και όλους που μοχθούν καθημερινά στους δρόμους της ώστε να είναι καθαρή.
 
Επίσης το δημοσίευμα αναφέρει ότι κάνω show. Δεν με ενοχλεί η λέξη αυτή αφού τον διασκεδάζω δωρεάν.
 
Το θέμα όμως είναι ότι εγώ προσφέρω τις υπηρεσίες μου αμισθί ενώ ο δημοσιογράφος προσβάλλοντας τις δράσεις μου και εμένα γεμίζει τις τσέπες του από τα κλικ...

Με Εκτίμηση
Κόκλας Παναγιώτης
Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος και Δημοτικής Αστυνομίας

Δεν υπάρχουν σχόλια: