ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Παρασκευάς Γιαννόπουλος: Γεννήθηκα παραταξιακός , ενωτικός και αγωνιστής!

Παρασκευή 25 Αυγούστου 2023

Παρασκευάς Γιαννόπουλος: Γεννήθηκα παραταξιακός , ενωτικός και αγωνιστής!




Αγαπητοί φίλες και φίλοι

Στην μεγάλη προσπάθεια για την περιφέρεια Αττικής και στο κάλεσμα του παλιού καλού μου φίλου και συμμαχητή Νίκου Χαρδαλιά Nikos Hardalias δηλώνω παρών και υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος στον κεντρικό τομέα.
Η Αυτοδιοίκηση υπήρξε πάντα πρόκληση για εμένα. Γεννήθηκα παραταξιακός , ενωτικός και αγωνιστής!!!

Τιμή μου να συστρατευτώ και να αγωνιστώ μαζί με τους φίλους , τους συμμαχητές μου , τους συμπολίτες μου για να πάει "Η ΑΤΤΙΚΗ ΜΠΡΟΣΤΑ"
με το ΝΙΚΟ ΧΑΡΔΑΛΙΑ!!!

Παρασκευάς Γιαννόπουλος 
Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Αττικής ( Κεντρικός Τομέας ) 


ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ:
Όπως πρώτοι σας είχαμε πληροφορήσει ( δες σχετικά εδώ) ο συνδημότης μας κος Παρασκευάς Γιαννόπουλος θα κατέλθει υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Αττικής (Κεντρικός Τομέας) με το ψηφοδέλτιο ΑΤΤΙΚΗ ΜΠΡΟΣΤΑ και επικεφαλής τον φίλο του και αυριανό Περιφερειάρχη Αττικής κ. Νίκο Χαρδαλιά. Μια ιδιαίτερα θετική είδηση για την κεντροδεξιά της πόλης μας και όχι μόνο αφού θεωρούμε δεδομένη την εκλογή του στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής και θεωρούμε πως θα αξιοποιηθεί και θα είναι ένας καλός Αντιπεριφερειάρχης! 


Δεν υπάρχουν σχόλια: