ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ για να μαθαίνετε όσα όλοι οι άλλοι σας κρύβουν....: Κώστας Ποτέας: Δεν είμαι πολιτικός είμαι δημότης όπως εσείς

Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2023

Κώστας Ποτέας: Δεν είμαι πολιτικός είμαι δημότης όπως εσείς


Γεννήθηκα το 1964 και μεγάλωσα στην Ηλιούπολη (Αγία Μαρίνα) με καταγωγή από τη Μεσσηνιακή Μάνη.Έχω αποκτήσει δύο παιδιά και είμαι παντρεμένος με την Χριστίνα  Αλεξανδροπούλου όπου μαζί συνοδοιπορούμε στη ζωή και στην εργασία ως ιδιοκτήτες της εταιρείας SMART CHOICE με αντικείμενο κάθε μορφής Διεκπεραίωσης & ́ Ασφάλειας αλλά και την διαχείριση μεγάλων Ομίλων και Εταιρειών αναλαμβάνοντας τόσο των στόλο των οχημάτων τους όσο και τους εργαζόμενους τους , με πιστοποιήσεις βεβαιώσεις για την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία των επιχειρήσεων.

Συνεργάζομαι επί 34 συναπτά έτη ανελλιπώς με όλους τους δημόσιους φορείς ειδικότερα με την Περιφέρεια Αττικής όπου έχω συμβάλει στην βελτίωση και στις τροποποιήσεις νομοθεσιών, ανεξαρτήτου Κυβέρνησης ή Περιφερειάρχη.

Δεν υπήρξα ποτέ αδιάφορος για τα κοινά της πόλης μας και έχω συνδράμει και  επιδείξει κοινωνική αλληλεγγύη , χωρίς προσωπική προβολή αλλά πάντα με γνώμονα το καλό της πόλης μας ,με αίσθημα ευθύνης και προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο.

Είμαι από τους ανθρώπους που πιστεύω πως όλοι μπορούμε να συμβάλλουμε ώστε να βελτιώσουμε την καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής μας, να αλλάξουμε τις γειτονιές μας με έργα που μας αξίζουν.

Στηρίζω τον ΑΝΘΡΩΠΟ Τάσο Ευσταθίου με τον συνδυασμό «ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ» γιατί γνώρισα έναν ΑΝΘΡΩΠΟ με αγάπη για την πόλη μας, καλλιεργημένο, με όραμα, ήθος ,με ιδιαίτερη οπτική γωνία για τα κοινά και με βασικό κριτήριο την αγάπη και το πάθος του, για να πάμε την πόλη που αγαπάμε μπροστά.

Δεν είμαι πολιτικός είμαι δημότης όπως εσείς !!!

Ζητώ την στήριξή σας στην προσπάθειά μου ώστε μαζί να αλλάξουμε την πόλη μας κάνοντάς την πρότυπο όπως ΜΑΣ αξίζει. Γιατί μόνο στηρίζοντας ο ένας τον άλλον μπορούμε ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ.

Με εκτίμηση

Κώστας Ποτέας

Δεν υπάρχουν σχόλια: