ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ : Ένας πρωταθλητής κολύμβησης στο πλευρό του Γιώργου Χατζηδάκη- Μια εξαιρετική επιλογή για το ψηφοδέλτιο "Ενωμένοι για την Ηλιούπολη"

Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2023

Ένας πρωταθλητής κολύμβησης στο πλευρό του Γιώργου Χατζηδάκη- Μια εξαιρετική επιλογή για το ψηφοδέλτιο "Ενωμένοι για την Ηλιούπολη"


Στις εκλογές του 2023 της τοπικής αυτοδιοίκησης του δήμου Ηλιούπολης, κατεβαίνω υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος και στηρίζω το δήμαρχο George Chatzidakis και το συνδυασμό "Ενωμένοι για την Ηλιούπολη".Ο λόγος που κατεβαίνω είναι ξεκάθαρα ότι θέλω να βοηθήσω μέσω των γνώσεων μου καθώς και των εμπειριών που έχω στον αθλητισμό αλλά και στην ειδική αγωγή το δήμο μου. Επέλεξα να πω ναι στο δήμαρχο όταν μου έκανε τη τιμητική πρόσκληση να μπω στο συνδυασμό γιατί είναι ένας άνθρωπος ο οποίος διακρίνεται για την απλότητα αλλά και την αμεσότητα. Έχει όραμα και σχέδιο για τη πόλη. Και το απίστευτο που κατάφερε να ενώσει πέρα από κόμματα και παρατάξεις, ανθρώπους ικανούς που θέλουν να προσφέρουν.

Μια φίλη μου είπε ότι θα δυσκολευτώ στις εκλογές, γιατί έχω μάθει να προβάλλομαι μέσω της δουλειάς μου, ενώ στις εκλογές καλείσαι να προβάλεις τον εαυτό σου χωρίς να έχεις εργαστεί. Λίγοι και καλοί φίλοι γνωρίζουν το τι πραγματικά έχω κάνει και πολλά πράγματα δε τα προβάλλω προς τα έξω.. Η σύζυγος μου που ξέρει πιο καλά απ' όλους μου λέει "μα δε τα βλέπει κανείς αυτά όλα που κάνεις". Αυτό θα συνεχίσω να κάνω είτε εκλεγώ, είτε όχι..
 
Να βοηθάω όπου υπάρχει ανάγκη στο μέτρο που μπορώ. Γιατί αυτός είναι ο χαρακτήρας μου. Πιστεύω στην ανιδιοτελή προσφορά χωρίς να περιμένεις ανταλλάγματα. Αντίθετα ξέρω και μου έχουν πει ότι θα δεχτώ πόλεμο. Αλλά ξέρω ότι είμαι τόσο καθαρός που δε φοβάμαι κανέναν.
 
Θέλω να ευχαριστήσω όλους σας ,είτε με στηρίξετε με τη ψήφο σας ,είτε όχι, και υπόσχομαι ένα πράγμα ,ότι ο χαρακτήρας μου και οι αξίες μου θα μείνουν αναλλοίωτες ότι και να γίνει!

Θέλω να ευχαριστήσω τους συνυποψηφίους μου γιατί με έχουν αγκαλιάσει και αισθάνομαι μέλος μιας ομάδας δυνατής με γνώμονα το καλύτερο για τη πόλη μας.

Καλή επιτυχία σε όλους!
Σας ευχαριστώ πολύ

Χρήστος Λαζαρίδης 
Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος "Ενωμένοι για την Ηλιούπολη" 

Δεν υπάρχουν σχόλια: