ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ : Κλεοπάτρα Ψυρροπούλου: Στάθη που πας;

Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2023

Κλεοπάτρα Ψυρροπούλου: Στάθη που πας;


Στάθη που πας;
Δεν είναι αυτός ο κόσμος για σένα.. εσύ είσαι ένας σπουδαίος εκπαιδευτικός προσφέρεις λειτούργημα και βγάζεις καλούς ανθρώπους στην κοινωνία ..που πας να μπλέξεις αδερφέ μου;
Και απάντησες:
Θα μπλέξω θα το κάνω έχω όραμα για την ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ θέλω να την δω ψηλά εκεί που της αξίζει θα μπω μπροστά θα το παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις μπορώ..

Ναι αδερφέ μου ΜΠΟΡΕΙΣ το απέδειξες και είμαστε περήφανοι για σένα γιατί έφτασες έως εδώ με τις καθαρές σου ΑΞΙΕΣ και τις φωτεινές ΑΡΕΤΕΣ που σε κάνουν ξεχωριστό !

Πάμε δυνατά κοίτα μπροστά σου αξίζουν πολλά ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ μέσα από  την καρδιά μου είμαι πάντα δίπλα σου !!!

Κλεοπάτρα Ψυρροπούλου 
Αδελφή του υποψήφιου δημάρχου Στάθη Ψυρρόπουλου 

ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ: Και έμπλεξε και δικαιώθηκε έχοντας απέναντί του όλα σχεδόν τα τοπικά ΜΜΕ (μη εξαιρουμένου του κεντροδεξιού αυτού ιστολογίου) αποδεικνύοντας πόσο ανθεκτικός είναι σε κάθε είδους "χτύπημα". Την ΝΙΚΗ του βλέπουν και τα υπόλοιπα τοπικά ΜΜΕ αλλά δεν έχουν το ΘΑΡΡΟΣ να το γράψουν. Εμείς ξεκάθαρα σας το γράφουμε πως ο κος Στάθης Ψυρρόπουλος είναι ο επόμενος δήμαρχος της πόλης μας αφού οι περισσότεροι τον ΕΠΕΛΕΞΑΝ για να δώσει μια διαφορετική πορεία στον δήμο μας. Δεν θα χαλάσουμε μια ωραία ανάρτηση γράφοντας τις δικές μας απόψεις για το που πάμε άλλωστε ΠΑΝΤΑ σεβόμαστε την ετυμηγορία των πολλών! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: