ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Τα "ερπετά" ζητάνε να μην τους εμπλέκω με τον Δημήτρη Μωραϊτη - Παραλογισμός και χυδαιότητα από τους ανώνυμους συκοφάντες μου

Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2019

Τα "ερπετά" ζητάνε να μην τους εμπλέκω με τον Δημήτρη Μωραϊτη - Παραλογισμός και χυδαιότητα από τους ανώνυμους συκοφάντες μου

Τα "ερπετά" που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία τους νιώθουν άβολα αλλά συνεχίζουν τα συκοφαντικά τους δημοσιεύματα. Μου ζητάνε μάλιστα να μην τους εμπλέκω με τον "αξιόλογο" υποψήφιο "Μεσσία" της πόλης μας κ. Δημήτρη Μωραϊτη!!
Μου το ζητάει ο υβριστής μου και συκοφάντης μου Αλέξανδρος Παπάζογλου που κρύβεται για να γλιτώσει λέει τις μηνύσεις και αγωγές μου. Το είδωλό τους βέβαια μέχρι στιγμής είναι εξαφανισμένο , θα τον αναγκάσουμε όμως να πάρει θέση και να μας πει εάν συμφωνεί ή εάν γράφει ο ίδιος τα κατάπτυστα κείμενα που συκοφαντούν όσους έχουν ΑΠΟΨΗ για τα κοινά της πόλης μας.


Τα φασιστοειδή μάλιστα με καλούν στα γουναράδικα και θεωρούν πως μου δίνουν δημοσιότητα λες και την έχω ανάγκη. Αλλά αφού το νομίζουν δεν θα τους χαλάσω το χατίρι άλλωστε κρυπτόμενοι θα παραμένουν για πάντα. 

Όμως δεν μπορεί να εξακολουθεί και να κάνει την "πάπια" και ο Δημήτρης Μωραϊτης για δήμαρχος πάει άλλωστε δεν πρέπει να αφήνει σκιές. 

Τον ρωτάμε λοιπόν εάν και ξέρουμε :

Έχει αναρτήσει ποτέ δημοσιεύσεις στα ιστολόγια Ηλιουπολίτικο Βήμα και Εμείς θα τα λέμε;

Είναι διαχειριστής κάποιων από τα δύο;

Η σελίδα στο facebook Εμείς θα τα λέμε έχει καμία σχέση με κινητό τηλέφωνο που ανήκει στο όνομα του;

Συμφωνεί με τα γραφόμενα στα δύο αυτά ιστολόγια;


Σ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: