ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Όσο πλησιάζουμε στις εκλογές τόσο θα μας πολεμάνε

Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2019

Όσο πλησιάζουμε στις εκλογές τόσο θα μας πολεμάνε

Για τον χιονιά στην πόλη μας δεν θα γράψουμε τίποτα άλλωστε με ελάχιστο χιόνι παραλύει όλο το Ελληνικό Δημόσιο εδώ και δεκαετίες. Η λύση για να μην γίνεται αυτό είναι ο σωστός σχεδιασμός και προετοιμασία παράλληλα με προσωπικό που θα αμείβεται και δεν θα προσφέρει εθελοντική εργασία. Για τις ανηφόρες της Αγίας Μαρίνας όταν χτίζονταν αυτά τα αίσχη θα ήταν καλό να επέμβει το Κράτος τώρα ότι και να κάνει δεν θα φέρει κανένα αποτέλεσμα γιατί δεν μπορείς μετά από 30 χρόνια να γκρεμίζεις κάτι για το οποίο έχεις εισπράξει χιλιάδες ευρώ από φόρους στα ακίνητα. Για την περιοχή των Αστυνομικών οι παρεμβάσεις της χούντας δημιούργησε έναν οικισμό καταστρέφοντας κομμάτι του δάσους. 

Το κακό συνεχίστηκε και με τις υπόλοιπες δημοκρατικές κυβερνήσεις και θα συνεχίζονταν εάν η οικονομική κρίση δεν πάγωνε την αγορά ακινήτων. Με χιλιάδες αδιάθετα ακίνητα και μηδενική ζήτηση νέες οικοδομές δεν γίνονται και δεν βγαίνουν νέες άδειες. 

Θέλω  να ζητήσω ένα συγγνώμη για τις ακραίες εκφράσεις που χρησιμοποίησα σε αναρτήσεις μου που αφορούσαν όσους με συκοφαντούν. Αλλά με πνίγει το δίκιο όταν διασύρομαι για πράγματα για τα οποία δεν έχω καμία ανάμειξη και πηγαίνω μέχρι το ΤΕΛΟΣ όπως θα έλεγε και ο αγαπημένος μου πρωθυπουργός και πολιτικός Αντώνης Σαμαράς όταν θίγεται η ΤΙΜΗ και η ΥΠΟΛΗΨΗ μου. 

Όταν δηλαδή ενώ όλη η Ηλιούπολη γνωρίζει πως έχω καταστραφεί οικονομικά μέσα στα χρόνια της οικονομικής κρίσης , χάνοντας δουλειές , ακίνητα, και όσα χρήματα είχα στην άκρη έρχονται ανώνυμα κάποιοι και σου λένε πως είσαι μέρος ενός "κατεστημένου" που κάνει ζημιά στο δήμο μας. 

Ως συνεργάτης του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου για πάνω από μια δεκαετία γνωρίζω πως η συκοφαντική δυσφήμιση μέσω του τύπου είναι κακούργημα και πιστεύοντας στην Ελευθερία του Τύπου δεν μου αρέσει να σέρνω στη Δικαιοσύνη όποιον διαφωνεί μαζί μου. 

Μπορεί να με θεωρεί ανόητο , γελοίο αλλά όταν με λέει διεφθαρμένο δεν μπορώ να μην αντιδρώ. Και φυσικά δεν περιμένω από δημότες που δεν με γνωρίζουν να μην είναι καχύποπτοι στα κίνητρά μου. 

Γι' αυτό πλέον και όσο οι επιθέσεις εναντίον μου θα εντείνονται από όσους ένας Θεός ξέρει τι συμφέροντα εξυπηρετούν θα κάνω αυτό που έμαθα καλύτερα από οτιδήποτε άλλο να κάνω ρεπορτάζ

Και το ρεπορτάζ με στοιχεία και ονόματα θα οδηγήσει πολύ σύντομα εμένα κατηγορούμενο σε μια Δικαιοσύνη παντελώς αλλήθωρη στο χρώμα του χρήματος. 

Ούτε ανεξάρτητος το παίζω γιατί έχω ιδεολογική τοποθέτηση από την εφηβεία μου , ούτε φυσικά και σας έκρυψα ποτέ σε ποιο πολιτικό κόμμα ανήκω ή τι ψηφίζω. 

Αντίθετα οι δήθεν ανεξάρτητοι επικριτές μου και συκοφάντες μου το παίζουν ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ και κρυπτόμενοι πίσω από τον ""Μεσσία τους εξαπολύουν την λάσπη τους προς το πρόσωπό μου. 

Ο "Μεσσίας" θεωρεί πως οι οπαδοί του θα τον γλιτώσουν από την δική μας κριτική για τις πρακτικές του. Έφτασε στο σημείο να δικαιώνει μετά θάνατο τον άνθρωπο που καθύβριζαν χυδαία οι οπαδοί , αλλά δεν πείθει κανέναν σοβαρά σκεπτόμενο συμπολίτη μας η στάση του αυτή. 

Όσο λοιπόν και να βρίζουν θα ηττηθούν για ακόμα μια φορά τα φασιστοειδή της πόλης μας που προσπαθούν να το παίξουν δήθεν εξυγιαντές και ΗΘΙΚΟΙ. 

Οι ηθικοί δεν φοράνε κουκούλες και η Δημοκρατία μας δεν έχει καμία ανάγκη από τις άναρθρες κραυγές τους. 

Τον Μάϊο θα μας λένε πάλι πως κάναμε λάθος που δεν τους "εγκαταστήσαμε" στις πολυθρόνες της δημοτικής αρχής ενώ παράλληλα για ακόμη μια φορά δεν θα έχουν ζητήσει καν την ψήφο σας. 

Με τι μούτρα άλλωστε να κατέβουν και να διεκδικήσουν την ψήφο σας, οι νοσταλγοί διορισμένων διοικήσεων από πραξικοπηματίες; 

Όσο λοιπόν και να τους ενοχλεί η ΦΩΝΗ μας θα την συνηθίσουν όσο εσείς εξακολουθείτε και μας διαβάζετε και από τον Μάρτιο ΘΑ έχουμε πολλά αφιερώματα για αυτούς και τα καμώματά τους γιατί όπως χτυπάμε τον ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΑΣΙΣΜΟ με το ίδιο μένος και αποφασιστικότητα χτυπάμε και τον ΜΑΥΡΟ. 

Σ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: