ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ : Θεόνη Γαλάνη: Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για όλα αυτά που έχουμε ζήσει, και όλα αυτά που θα ζήσουμε!

Κυριακή 30 Ιουλίου 2023

Θεόνη Γαλάνη: Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για όλα αυτά που έχουμε ζήσει, και όλα αυτά που θα ζήσουμε!


Φιλία!!! Μια λέξη με ξεχωριστή σημασία στη ζωή μου. Τους φίλους μας τους επιλέγουμε και μας επιλέγουν!! Είμαι λοιπόν τυχερή γιατί μετράω φιλίες χρόνων, φιλίες μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού, όμως τόσο σημαντικές για μένα!!! Αν έκανα ένα restart και μου έδινε κάποιος την επιλογή να διαλέξω από την αρχή τους φίλους μου, το μόνο σίγουρο είναι ότι πάλι εσάς θα διάλεγα!!! 

Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για όλα αυτά που έχουμε ζήσει, και όλα αυτά που θα ζήσουμε!!!

Θεόνη Γαλάνη 
Υποψήφια δημοτική σύμβουλος "Ηλιούπολη Πάμε Μπροστά"

Δεν υπάρχουν σχόλια: