ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ : Άλκηστη Ζαλοκώστα: Σε αυτή την μάχη δηλώνω και εγώ παρούσα

Σάββατο 12 Αυγούστου 2023

Άλκηστη Ζαλοκώστα: Σε αυτή την μάχη δηλώνω και εγώ παρούσα

 
Και σήμερα το πρωί που λέτε, χτυπάει το τηλέφωνο μου, και είναι ο Νίκος Χαρδαλιάς, και μου λέει εσύ είσαι Άλκηστη με τις απορρίψεις..;
Όσο μιλήσαμε, μου μετέδωσε την ορμή, την αποφασιστικότητα, τον ενθουσιασμό να κάνει πράγματα για την περιφέρεια, εντελώς αβίαστα. Δεν είναι τυχαίο που όσοι τον γνωρίζουν προσωπικά, έχουν την καλύτερη άποψη.

Είναι λοιπόν χαρά και πραγματική τιμή για εμένα, να σας ανακοινώσω ότι θα είμαι υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος, στον συνδυασμό Αττική Μπροστά στον Κεντρικό Τομέα, με τον
Νίκος Χαρδαλιάς

Να πω, γιατί έχω ανάγκη να το επικοινωνήσω, ότι δεν τα βρήκα εύκολα. Πάντα έψαχνα όμως ένα σκοπό, ένα λόγο να ζεις. Στην διαδικασία αυτή έκανα αλλαγές στη ζωή μου. Έφυγα από την τράπεζα, μπήκα στην δημοσιογραφία, ασχολήθηκα με το θέατρο, αλλά ένα πράγμα μου άλλαξε τη ζωή. Ο εθελοντισμός πρωτίστως, και η διαδικασία να βελτιώσω τον εαυτό μου, να είμαι και να νιώθω ένας χρήσιμος άνθρωπος.
 
Εάν δεν έχεις μια σπίθα στην καρδιά αναμμένη, αν δεν πιστεύεις σε ένα όραμα, πάντα θα απελπίζεσαι και θα τα παρατάς.

Αυτή την σπίθα την έχει ο Νίκος Χαρδαλιάς, που δεν επαναπαύτηκε στις δάφνες του, αλλά όποτε χρειάστηκε σήκωσε τα μανίκια και ‘’επιχείρησε’’ σαν αυθεντικός κομάντο.

Τον ευχαριστώ λοιπόν πολύ, γιατί δεν είναι μόνο ότι είναι μαχητής, αλλά στηρίζει και τους μαχητές.
Σε αυτή την «μάχη» λοιπόν, δηλώνω και εγώ παρούσα.

Άλκηστη Ζαλοκώστα 
Υποψήφια Περιφερειακή σύμβουλος Αττικής  Κεντρικός Τομέας "Αττική Μπροστά" - Νίκος Χαρδαλιάς 



Δεν υπάρχουν σχόλια: