ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ για να μαθαίνετε όσα όλοι οι άλλοι σας κρύβουν....: Χρήστος Πρεκετές: Αποχωρώ από τη θέση του προέδρου της ΔΗΜ ΤΟ ΝΔ Αγίου Δημητρίου.....

Κυριακή 6 Αυγούστου 2023

Χρήστος Πρεκετές: Αποχωρώ από τη θέση του προέδρου της ΔΗΜ ΤΟ ΝΔ Αγίου Δημητρίου.....


Αγαπητές φίλες και φίλοι
Σήμερα, θέλω να μοιραστώ μαζί σας μια σημαντική απόφαση που έχω λάβει με απόλυτη διαφάνεια και ειλικρίνεια. Ένας προσωπικός αγώνας πολλών ετών που δίνω στα δημοτικά τεκταινόμενα φτάνει στην κορύφωση του τον Οκτώβριο 2023. Μετά από πολλές σκέψεις και σοβαρές αυτοαξιολογήσεις, την κρίσιμη αυτή Αυτοδιοικητικά περίοδο για τον Άγιο Δημήτριο πήρα την απόφαση να αποχωρήσω από τη θέση του εκλεγμένου προέδρου της ΔΗΜ ΤΟ Νέας Δημοκρατίας ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ την οποία και κατέχω την τελευταία διετία. Μιας τοπικής οργάνωσης που η λειτουργία της απογειώθηκε κυριολεκτικά επί των ημερών Προεδρίας μου καθώς ύστερα από μεγάλες προσωπικές, άοκνες προσπάθειες είδαμε για πρώτη φορά τον Άγιο Δημήτριο «γαλάζιο» στον πολιτικό χάρτη με την συνεπικουρία των εκλεκτών συνεργατών μου.
Η απόφασή μου δεν προκύπτει από διαφωνίες ή δυσαρέσκεια απέναντι στο κόμμα μας, αλλά από το βαθύτερο αίσθημα ευθύνης προς τους συμπολίτες μου και προς τη δημόσια υπηρεσία. Ούτως η άλλως οι στενοί μου συνεργάτες θα παραμείνουν ως μέλη του ΔΣ της ΔΗΜΤΟ ως έμπρακτη εγγύηση συνέχισης της εύρυθμης και ορθής λειτουργίας αυτής. Όμως η διαμόρφωση ενός πλουραλιστικού ,πολυσυλλεκτικού αυτοδιοικητικού ψηφοδελτίου απαιτεί γενναίες αποφάσεις στα πλαίσια μιας διαχρονικά έντιμης στάσης που είχα απέναντι στον Δημότη αλλά και απέναντι σε αρκετούς υποψήφιους μου που μου συμπαρίσταται σε αυτόν τον αγώνα μετέχοντας στο ψηφοδέλτιο της ΝΕΑΣ ΠΝΟΗΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ…για τον Άγιο Δημήτριο .

Είναι σημαντικό για μένα να διασφαλίσουμε ότι οι ψήφοι, οι εκλογές αλλά και οι επιλογές μας είναι απολύτως διαφανείς και χωρίς προκαταλήψεις. Η δε κρίση του Δημότη θα πρέπει να γίνει αυστηρά στο Αυτοδιοικητικό πεδίο. Δεν επιθυμώ να υπονομεύσω την αμέριστη εμπιστοσύνη που μου έχετε δείξει όλα αυτά τα χρόνια. Ούτως η άλλως η σχέση μου με όλες και όλους σας ήταν και θα παραμείνει διαφανή.
 
Η απόφασή μου έχει να κάνει αποκλειστικά με την προσωπική μου πορεία και με τον Αυτοδιοικητικό μου αγώνα που έχω δώσει όλα αυτά τα χρόνια και που τώρα φτάνει στην κορύφωση του. Είμαι υπερήφανος και για την κομματική μου ταυτότητα -καθότι απεχθάνομαι των πολιτικό Χαμαιλεοντισμό που επιδεικνύεται από ορισμένους -και για τον πετυχημένο αγώνα που έχω δώσει υπέρ των αξιών μας. Είμαι πεπεισμένος ότι η Νέα Δημοκρατία αντιπροσωπεύει τις αξίες του λαού μας και συμβάλλει στην ανάπτυξη της χώρας μας.

Αποχωρώ από τη θέση του προέδρου ΔΗΜ ΤΟ υποσχόμενος ότι θα συνεχίσω να είμαι ενεργό μέλος της κοινότητάς μας καθώς πρόκειται να συμμετέχω ενεργά ΚΑΙ στις επερχόμενες εκλογές της τοπικής μας. Πιστεύω ότι μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο μέλλον για όλους μας, συνεργαζόμενοι από κοινού και συνθέτοντας απόψεις.

Ευχαριστώ θερμά για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε κατά τον καιρό που διετέλεσα εκλεγμένος πρόεδρος της τοπικής οργάνωσης Νέας Δημοκρατίας. Είμαι βέβαιος ότι και στην αυτοδιοικητική μου προσπάθεια της ΝΕΑΣ ΠΝΟΗΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ …για τον Άγιο Δημήτριο έχω το χρίσμα όχι μόνο από τους φίλους κεντροδεξιούς ψηφοφόρους που με εξέλεξαν τον 10/2021 με συντριπτικό ποσοστό του 67 τοις εκατό αλλά θα έχω χρίσμα Δημαρχιακό και από τον δημότη, ανεξαρτήτως χρώματος και κόμματος γιατί το όραμα για έναν Άγιο Δημήτριο -δήμο πρότυπο -μας ενώνει

Με εκτίμηση,
Χρήστος Πρεκετές.
Επικεφαλής ΝΕΑΣ ΠΝΟΗΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ …για τον Άγιο Δημήτριο
τ.Πρόεδρος ΔΗΜ ΤΟ ΝΔ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ


Δεν υπάρχουν σχόλια: