Τετάρτη 31 Αυγούστου 2022

ΕΦΥΓΑΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ! - Βαρέθηκαν και αυτοί να "ξιφουλκούν" αφού γνωρίζουν πως δεν τους παρακολουθούν παρά μερικές δεκάδες συνδημότες μας !

 


Σε άδεια αίθουσα δημοτικού συμβουλίου μιλάει ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών κος Κώστας Σεφτελής για το ΣΧΕΔΙΟ ΒΟΡΕΑΣ. 

Σε άλλη ανάρτηση ίσως ασχοληθούμε αναλυτικά με αυτό το σχέδιο της Περιφέρειας Αττικής που ευελπιστεί πως θα αντιμετωπίσει ακραία καιρικά φαινόμενα που θα ζήσουμε όπως λένε οι ειδικοί και φέτος το χειμώνα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...