ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Κώστας Πουπάκης προς Κώστα Καραμανλή: Αποτελείς εθνικό κεφάλαιο

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2023

Κώστας Πουπάκης προς Κώστα Καραμανλή: Αποτελείς εθνικό κεφάλαιο


Η σημερινή απόφαση του Κώστα Καραμανλή με λύπησε ιδιαίτερα, γιατί από τη γνωριμία μας στην ΚΙΠΑΕΑ (κίνημα Ειρήνης 1986), εκτιμώντας την προσωπικότητα του όσο αφορά την αξιοπρέπεια, ακεραιότητα, ανθρωπιά, κοινωνική ευαισθησία και τον Πατριωτισμό του, βρέθηκα πάντα δίπλα του -τόσο κατά την εκλογή του ως Αρχηγός της Ν.Δ., όσο και στη συνέχεια ως Πρωθυπουργός.
Και δικαιώθηκα απόλυτα όταν κατά την πορεία μου στη ΓΣΕΕ, δίπλα στην κοινωνία και τους εργαζόμενους (που εκπροσωπούσα με τους άξιους συνεργάτες μου), ήταν πάντα δίπλα μας, συνεργαζόμενος μαζί μας, στηρίζοντας μάλιστα σε μεγάλο βαθμό τα αιτήματα και τις διεκδικήσεις μας!.

Ολοκληρώνοντας αυτή μου την πορεία, με τίμησε σε μια νέα πορεία- πολιτική πια, προκειμένου όπως μου έλεγε: Οι διεκδικήσεις σας εργασιακά και ασφαλιστικά, να γνωστοποιηθούν, να διεκδικηθούν και από άλλα κέντρα, όπως στην Ευρωβουλή.

Αυτή η πολιτική, φιλική σχέση, έγινε πια και προσωπική, γι αυτό και η οικογενειακή του παρουσία στην πιο ευτυχισμένη στιγμή της ζωής μου, την βάφτιση του Στέλιου μου, που ήταν και εκεί δίπλα μου!

Πρόεδρε, μπορεί η λύπη μου να είναι μεγάλη για την αποχώρηση σου από τη ΒΟΥΛΗ, για την ανάγκη όμως αν χρειαστεί- της ΠΑΤΡΙΔΑΣ και της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ είμαι σίγουρος ότι οι παρεμβάσεις σου θα είναι ηχηρές και βαρυσήμαντες. Αποτελείς Εθνικό Κεφάλαιο!.

Πρόεδρέ μου, σε ευχαριστώ.

Κώστας Πουπάκης 
Πρώην Ευρωβουλευτής 

Δεν υπάρχουν σχόλια: