ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Αθανάσιος Βαμβίνης: Θα είμαι υποψήφιος δήμαρχος για μια Νέα Ηλιούπολη

Παρασκευή 7 Ιουλίου 2023

Αθανάσιος Βαμβίνης: Θα είμαι υποψήφιος δήμαρχος για μια Νέα Ηλιούπολη



Φίλοι μου και φίλες μου, συναγωνιστές και συνοδοιπόροι. Μετά από μια μακρά διαδικασία συζητήσεων με συνεργάτες και συμπολίτες μου στην Ηλιούπολη ανακοινώνω σήμερα την υποψηφιότητα μου.
Ναι. Θα είμαι υποψήφιος Δήμαρχος για μια ΝΕΑ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
Μια νέα Ηλιούπολη:
- Με σύγχρονες υποδομές
- Με πολιτιστική εξωστρέφεια
- Με διοικητική αναδιοργάνωση και οργανωμένες υπηρεσίες στα σύγχρονα πρότυπα
- Με καθαρές γειτονιές και πράσινους χώρους, οι οποίοι θα συνδέονται οργανικά με την πόλη
- Με νέα δημοτική συγκοινωνία, η οποία θα συνδέει την Άνω και την Κάτω Ηλιούπολη
- Με ένα νέο νεκροταφείο, που αποτελεί ελάχιστη πράξη σεβασμού στη μνήμη των ανθρώπων μας
- Με αξιοποίηση των ελεύθερων χώρων σε συνεργασία με την ΕΤΑΔ Α.Ε.
- Με άρτια οργανωμένες, καθαρές και ασφαλείς λειτουργικά σχολικές μονάδες
Μια ΝΕΑ Ηλιούπολη η οποία θα είναι η πόλη που θα παραδώσουμε στα παιδιά μας και θα είμαστε σίγουροι ότι κάναμε το καλύτερο για αυτά!
Σας καλώ σε αυτόν τον όμορφο προεκλογικό αγώνα!

Αθανάσιος Βαμβίνης
Τομεάρχης Μεταφορών ΝΔ

ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ: Η μακρά διαδικασία συζητήσεων ολοκληρώθηκε και έχουμε μια νέα υποψηφιότητα κεντροδεξιού δημάρχου για την πόλη μας με άγνωστο έως αυτή την στιγμή εάν ο κος Αθανάσιος Βαμβίνης είναι ο εκλεκτός της ΝΔ για την πόλη μας ή ένας ακόμη κεντροδεξιός υποψήφιος δήμαρχος. Θυμίζουμε πως στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2019 η ΝΔ δεν είχε δώσει στήριξη ή χρίσμα για τον δήμο μας και αναμένουμε είτε αυτό να επαναληφθεί είτε να αλλάξει κάτι που σίγουρα θα γνωρίζουμε τις προσεχείς ημέρες. Εμείς δεν βιαστήκαμε να πάρουμε θέση όπως ισχυρίζονται κάποιοι απλώς βαρεθήκαμε να βλέπουμε να εναλλάσσονται κεντροαριστεροί σε θέσεις ευθύνης στον δήμο μας με χιλιάδες κεντροδεξιές ψήφους να τις στηρίζουν! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: