ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ : Νάνσυ Θεοτοκάτου: Θα στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις τον Στάθη Ψυρρόπουλο

Τρίτη 15 Αυγούστου 2023

Νάνσυ Θεοτοκάτου: Θα στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις τον Στάθη Ψυρρόπουλο

Στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου θα έχω την τιμή να συμμετέχω ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος στην παράταξη "Πρώτα η Ηλιούπολη" με υποψήφιο Δήμαρχο τον Στάθη ΨΥΡΡΟΠΟΥΛΟ τον οποίο και θα στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις.


Ο λόγος που αποφάσισα χωρίς δεύτερες σκέψεις να συστρατευτώ με τον υποψήφιο Δήμαρχο Ηλιούπολης, Στάθη ΨΥΡΡΟΠΟΥΛΟ, είναι διότι μετά την πολυετή γνωριμία μας, μπορώ να εγγυηθώ ότι Στάθης έχει όλες τις ικανότητες και τα προσόντα που απαιτούνται για να εκπροσωπήσει επάξια την πόλη μας, την Ηλιούπολη, ως Δήμαρχος.

Ο Στάθης είναι ένας νέος άνθρωπος, με ήθος, ικανός, ευθύς και ειλικρινής με όραμα για την πόλη του.
Έχει κατανόηση για τα προβλήματα των δημοτών αλλά και όρεξη και διάθεση να στρατευτεί με αυταπάρνηση για την άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων τους.

Η πρόσκληση του Στάθη Ψυρρόπουλου να συμμετέχω ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος στην παράταξη του "Πρώτα η Ηλιούπολη" ήταν ιδιαίτερα τιμητική για εμένα αλλά και μεγάλη ευκαιρία, καθώς θεωρώ ότι η προέλευση μου από τον χώρο των Δικηγόρων Αθηνών, μου έχει προσφέρει τεράστια εμπειρία αλλά και πολύτιμες γνώσεις τις οποίες θα εφαρμόσω για το κοινό καλό της πόλης μας.

Εφόσον λοιπόν με εμπιστευτείτε με την ψήφο σας, θα παλέψω για να δημιουργήσουμε μαζί μια σύγχρονη, ασφαλή και ανθρώπινη πόλη με σεβασμό στην φυσιογνωμία και στους δημότες που επέλεξαν να ζουν στην πόλη μας, την Ηλιούπολη, με τις οικογένειες τους.

Υποψήφια δημοτική σύμβουλος "Πρώτα η Ηλιούπολη" 

Δεν υπάρχουν σχόλια: