ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Θάνος Κατσώνης: Η Ηλιούπολη έχει δήμαρχο

Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2023

Θάνος Κατσώνης: Η Ηλιούπολη έχει δήμαρχο


Ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλους τους φίλους, που υποστήριξαν την παράταξή μας και εμένα προσωπικά!
Ευχαριστώ από καρδιάς, όλους όσους μου στάθηκαν αυτή την περίοδο! Την καλή μου, τα παιδιά μου και όλη την οικογένεια μας, εκλεκτούς φίλους, παλιούς και νέους κι όσους μου έδειξαν εκτίμηση και μίλησαν για μένα με τα καλύτερα λόγια, συχνά με υπερβολές που δεν μου άξιζαν.
Ευχαριστώ όλους όσους με τίμησαν με την ψήφο τους, αλλά και αυτούς που το είπαν αλλά δε το έκαναν, γιατί αυτά που μου έγραψαν ή που μου είπαν, προσωπικά ή και δημόσια, με τις αγκαλιές και τα φιλιά τους, ακόμα κι έτσι με ενδυνάμωσαν προσωπικά στην εκλογική μάχη.

Το «CΤΑΥΡΩCΟΝ ΜΕ» δεν ήταν αρκετό για να καταταχθώ σε εκλόγιμη θέση, αλλά απόλαυσα κι αυτό το ταξίδι, όπως θα απολαύσω και τα επόμενα που μου επιφυλάσσει το μέλλον, «Εγγύς και Απώτερον»!

Τέλος ευχαριστώ τον δήμαρχο για την στήριξή του και όλους τους συνυποψήφιους για τη ωραία συνεργασία που είχαμε!

Η Ηλιούπολη έχει ανάγκη από μια ισχυρή και αποτελεσματική δημοτική αρχή, με ικανότητα, εντιμότητα και ήθος, με γνώση, πρόγραμμα και σχέδιο για το μέλλον, που σήμερα διαθέτει – για μένα αναμφισβήτητα - ο Γ. Χατζηδάκης και το επιτελείο του.

Οι πρωτοφανείς χρηματοδοτήσεις, που εξασφάλισε με τη δουλειά της αυτή η διοίκηση μέσα από όλα τα διαθέσιμα χρηματοδοτικά προγράμματα είναι εγγύηση για το αύριο και δεν χωρούν αυτή τη στιγμή πειραματισμοί και παλινωδίες.

Για να προχωρήσει και να ολοκληρωθεί το έργο, που με σκληρή δουλειά μελετήθηκε, σχεδιάστηκε και ήδη έχει ξεκινήσει να υλοποιείται, ώστε να βαδίσει η πόλη μας στο μέλλον που της αξίζει.
 
Την Κυριακή 15 Οκτωβρίου ψηφίζουμε «Ενωμένοι για την Ηλιούπολη» και Δήμαρχο Γιώργο Χατζηδάκη!

Η Ηλιούπολη έχει Δήμαρχο!

Θάνος Κατσώνης 
Πρώην ειδικός συνεργάτης δημάρχου Ηλιούπολης 

Δεν υπάρχουν σχόλια: