Σάββατο 18 Απριλίου 2020

Οι Ευχές του Στάθη Ευσταθόπουλου για το φετινό Πάσχα


Με μια ωραία κάρτα και το ανάλογο μήνυμα για το φετινό διαφορετικό Πάσχα ο συνδημότης μας και πρόεδρος της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης ΝΔ κ. Στάθης Ευσταθόπουλος εύχεται σε όλες και όλους εσάς.



Μένουμε λοιπόν σπίτι , μένουμε υγιείς για να ανταμώσουμε και πάλι όπως λέει και στο μήνυμά του ο πρόεδρος της ΔΗΜ.ΤΟ Ηλιούπολης ΝΔ Στάθης Ευσταθόπουλος. 


Ο πρόεδρος της ΔΗΜ.ΤΟ ΝΔ Στάθης Ευσταθόπουλος με τον βουλευτή της ΝΔ Βασίλη Σπανάκη 


Σ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...