Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2020

Το ποστάρισμα του δημάρχου Ηλιούπολης Γιώργου Χατζηδάκη για την σημερινή επέτειο του Πολυτεχνείου




 Όπως μπορείτε να δείτε εδώ  το μήνυμα του δημάρχου Ηλιούπολης κ. Γιώργου Χατζηδάκη συνοδεύεται από την παρακάτω αφίσα του Γ. Φαρσακίδη. 



Μέχρι στιγμής το ποστάρισμα του δημάρχου έχει συγκεντρώσει τα περισσότερα like και σχόλια ( σε σχέση με αυτά των επικεφαλής των άλλων δημοτικών παρατάξεων)  και έχει δεκάδες κοινοποιήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ο συνδημότης μας κ. Σπύρος Λευθεριώτης!

Υποψήφιος για μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ είναι ο συνδημότης μας κος Σπύρος Λευθεριώτης. Βρίσκεται στη θέση 98 του ψηφοδελτίου και...