ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ για να μαθαίνετε όσα όλοι οι άλλοι σας κρύβουν....: Μια εικόνα ... χίλιες λέξεις!

Δευτέρα 11 Ιουλίου 2022

Μια εικόνα ... χίλιες λέξεις!


(Σχεδόν) κάθε Δευτέρα η ίδια κατάσταση.
Αν δεν είναι σαλονάκι με καρέκλες ... θα είναι μπάζα ή ... κλαδιά ή ... ξυλεία ή ... είδη υγιεινής (λεκάνες...κλπ) ... ή ΌΤΙ ΓΟΥΣΤΆΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΈΡΘΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΆΛΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΣΥΝΔΗΜΌΤΗ ΜΑΣ Ή ΜΗ ... ΝΑ ΕΝΑΠΟΘΈΣΕΙ ΈΞΩ ΑΠΌ ΕΝΑ ΠΟΛΥΣΎΧΝΑΣΤΟ ΣΗΜΕΊΟ.
Μα καλά αυτός ο Δήμος και οι υπηρεσίες του που είναι; Αυτοί οι Αντιδήμαρχοι Apostolis Stasinopoulos , Giannis Antzinas , Koklas Panagiotis και δεν ξέρω ποιος άλλος που είναι; Κοιμούνται;;
ΤΡΟΛΙΑ μεγάλη (η αναφορά στους Αντιδημάρχους) ... αφιερωμένη σε όλους εκείνους που γυρνάνε με μια κάμερα και ΑΝΑΔΕΙΚΝΎΟΥΝ την ανικανότητα της Διοίκησης (λένε) και την ανεπάρκεια των Υπηρεσιών, αντί να ΑΝΑΔΕΊΞΟΥΝ την ΓΑΪΔΟΎΡΙΑ όλων εκείνων που επιμένουν σε αυτές τις αναίσχυντες πράξεις θεωρώντας ότι ο Δήμος έχει το πολύ προσωπικό για να είναι παντού και να μαζεύει τα πάντα σε χρόνο dt.

Αυτό που βλέπετε συμβαίνει επί σειρά ετών, γιατί έχω την τύχη να έχω μπροστά στην επιχείρηση μου κάδο ... που θα μπορούσα να τον μετακινήσω και λίγο πιο πάνω που υπάρχει χρόνια ένα ακατοίκητο ... αλλά η Ηθική μου δεν μου το επιτρέπει.

Όμως ΕΛΕΟΣ επιτέλους, όλα έχουν ένα ΟΡΙΟ.

Και βέβαιο ως συνήθως κανείς δεν είδε ... κανείς δεν γνωρίζει!!


Καλημέρα και Καλή Εβδομάδα ...

Κώστας Καλούδης 
Πρόεδρος ΚΑΦΑΔΗΛ 


Δεν υπάρχουν σχόλια: