ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ για να μαθαίνετε όσα όλοι οι άλλοι σας κρύβουν....: Ελένη Παπαδήμα: Ένας κύκλος έφτασε στο τέλος του τα συναισθήματα ανακατεμένα....

Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2023

Ελένη Παπαδήμα: Ένας κύκλος έφτασε στο τέλος του τα συναισθήματα ανακατεμένα....


Ένας κύκλος έφτασε στο τέλος του τα συναισθήματα ανακατεμένα ........ ένας κύκλος ζωής γεμάτος όμορφες στιγμές αλλά κ δύσκολες άλλοτε  δυσάρεστες και άλλοτε ευχάριστες η ουσία είναι τι μένει από αυτό το ταξίδι.
Η τροχιά που διέγραψα το έργο μου, στο Δημόσιο χώρο του Δήμου μας η όποια επιτυχία ή αποτυχία τα όποια σωστά ή τα όποια λάθη επαφίεται στην κρίση σας .

Η ψυχή μου και η καρδιά μου έχουν καταγράψει μία υπηρεσιακή πορεία αγάπης όλα αυτά τα χρόνια . Ο Δήμος Ηλιούπολης θα είναι πάντα πρώτος στην καρδιά μου και είμαι ευγνώμων που υπηρέτησα όλα αυτά τα χρόνια στην μεγάλη οικογένεια.

Είχα την χαρά να συνεργαστώ και να μοιραστώ προσωπικές στιγμές και όχι μόνο με υπέροχους ανθρώπους που πέρα από  την τυπική συναδελφική μας σχέση με τίμησαν με την φιλία τους και την εμπιστοσύνη τους. Σαφώς και σε όλων των ειδών τις σχέσεις υπάρχουν κρίσεις και γκρίνιες όμως ο τελικός απολογισμός όλων αυτών των χρόνων σηματοδοτεί την αγάπη τον σεβασμό και την εκτίμηση .

 Φεύγω ευτυχισμένη και ευγνώμων που μπόρεσα και ολοκλήρωσα την καριέρα μου μέσα στην στέγη του Ν.Π Π.Α.Ο.ΔΗΛ με συναδέλφους που δεθήκαμε σαν μια υπέροχη οικογένεια, εάν παρ΄ ελπίδα άθελά μου στεναχώρησα κάποιους ζητώ κατανόηση και συγνώμη.

Από τη δική μου πλευρά θέλω να σας εκμυστηρευτώ, ότι φεύγω μ΄ ένα ζεστό χαμόγελο στην καρδιά μου.

Σας ευχαριστώ για τα γεμάτα χρόνια που περάσαμε την συνεργασία σας ,την υποστήριξή σας και την αγάπη σας!
 
Εύχομαι καλή δύναμη και καλή πορεία στον καθένα σας !!


Δεν υπάρχουν σχόλια: