ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : «American dream»: Πώς ο Λάμπρος Ξύνας έγινε κορυφαίος ελαιοχρωματιστής της Νέας Υόρκης!

Παρασκευή 17 Ιουλίου 2020

«American dream»: Πώς ο Λάμπρος Ξύνας έγινε κορυφαίος ελαιοχρωματιστής της Νέας Υόρκης!



«American dream»... Πολλοί το ονειρεύτηκαν, άλλοι τόσοι το κυνήγησαν και δεν είναι λίγοι εκείνοι που το κατόρθωσαν! «Η Αμερική είναι μία χώρα που σου δίνει ευκαιρίες και το αμερικανικό όνειρο υπάρχει, αρκεί να έχεις τα μάτια και τα αυτιά σου ανοιχτά», τονίζει στο Hellenic Daily News, ο Λάμπρος Ξύνας. Πριν από τρία χρόνια απογοητευμένος, όπως πολλοί Έλληνες, πήρε τη μεγάλη απόφαση. Μάζεψε όλη του ζωή σε μία βαλίτσα και κίνησε για Αμερική.

«Η κατάσταση στην Ελλάδα ήταν πολύ δύσκολη. Η οικονομική κρίση οδήγησε σε λουκέτο χιλιάδες επιχειρήσεις. Η τελευταία μου κίνηση στη χώρα για να μπορώ να βγάζω τα προς το ζην δεν μου βγήκε. Είχα μία εταιρεία με μπογιές και μετά επένδυσα ό,τι είχα και δεν είχα σε ένα μεζεδοπωλείο. Μόλις μπήκαν τα capital controls άρχισε η κατηφόρα. Έχασα το μαγαζί και έμεινα στο απόλυτο κενό». Τότε, με ένα τηλεφώνημα σε έναν μακρινό του θείο στην Αμερική άφησε πίσω του την Ελλάδα έχοντας στην τσέπη μόλις 300 δολάρια. «Την δεύτερη κιόλας μέρα έψαξα και βρήκα δουλειά. Σιγά σιγά, στον μήνα επάνω, νοίκιασα το πρώτο μου δωμάτιο στην Αστόρια. Το μεροκάματό μου ως ελαιοχρωματιστής ήταν 140 δολάρια. Με αυτά τα χρήματα ξεκίνησα. Και όλα αυτά ήταν αρκετά δύσκολα για εμένα, αφού δεν ήξερα ούτε τη γλώσσα», προσθέτει.


Έναν χρόνο μετά όχι μόνο έμαθε καλά αγγλικά, ώστε να συνεννοείται απταίστως σε ό,τι αφορά την εργασία του, αλλά είχε καταφέρει να έχει χτίσει και έναν δικό του κύκλο πελατών. Πώς; Χωρίς να χάσει χρόνο δούλεψε αμέσως το... δαιμόνιο μυαλό του Έλληνα. «Δεν είχα ούτε αυτοκίνητο, μετακινούμουν από τρένο σε τρένο και ταλαιπωρήθηκα αρκετά. Όμως, είχα πάντα μαζί μου μία τσάντα γεμάτη με κάρτες μου. Τις μοίραζα σε όλα τα μαγαζιά της Αστόρια. Τον πρώτο χρόνο δούλευα ως εργάτης σε μία εταιρεία, αλλά τα Σαββατοκύριακα δούλευα για τον εαυτό του, προσπαθώντας πόρτα-πόρτα να κάνω τις δικές μου γνωριμίες. Και τα κατάφερα!», επισημαίνει ο Λάμπρος Ξύνας.


Σύντομα μπόρεσε να δημιουργήσει τη δική του εταιρεία. Μικρή μεν, αλλά ολοδική του, την «Suncity» με το όνομα να είναι εμπνευσμένο από την πόλη του, την Ηλιούπολη. Τα πράγματα για εκείνον άρχισαν να πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο, αφού στην Αμερική γνώρισε και την γυναίκα της ζωής του. «Η γυναίκα μου είναι Ελληνοαμερικανή και με έχει βοηθήσει πάρα πολύ. Σε όλα μου τα βήματα είναι δίπλα μου και είμαι πραγματικά τυχερός που την γνώρισα. Ζούμε στο Νιού Τζέρσεϊ, αλλά οι δουλειές μου είναι κυρίως στη Νέα Υόρκη με εκείνη πάντοτε να με ενθαρρύνει για το καλύτερο», επισημαίνει.


Ανάμεσα στα μεγάλα έργα που έχει αναλάβει είναι πέρα από τα δεκάδες σπίτια και καταστήματα τα οποία έχει ανακαινίσει, ακόμη και αμερικάνικο σχολείο, αλλά και ολόκληρο συγκρότημα κατοικιών στο Μανχάταν. «Η κατασκευαστική δραστηριότητα στη Νέα Υόρκη έχει πάντα προοπτική. Τώρα μπορεί να έχουν λίγο παγώσει τα πράγματα λόγω του κορωνοϊού, εντούτοις είναι ένας τομέας που πάντοτε ανθεί και αν είσαι σωστός και τίμιος στις δουλειές σου δεν χάνεις. Μόνο κερδισμένος βγαίνεις όταν είσαι ειλικρινής με τους πελάτες σου, κλείνεις συμφωνίες και τους κοιτάς στα μάτια, τιμώντας τον λόγο σου στο ακέραιο», συνεχίζει.


Η εταιρεία του Λάμπρου Ξύνα σχετίζεται με ό,τι αφορά σε ελαιοχρωματισμούς. «Αναλαμβάνουμε τα πάντα. Από φρεσκαρίσματα, το σπατουλάρισμα, αλλά και ό,τι έχει σχέση με μπογιές. Εκτός αυτού, όμως, αναλαμβάνω και μεταποιήσεις και αναπαλαιώσεις επίπλων. Μία παλιά καρέκλα, έναν πολυκαιρισμένο καναπέ, για παράδειγμα, μπορώ να τα κάνω σαν καινούργια. Αυτό θα έλεγα ό,τι είναι το μεράκι μου. Και μάλιστα είναι κάτι που στη Νέα Υόρκη δεν το πολυκάνουν και λίγοι ξέρουν ότι γίνεται», υπογραμμίζει.


Όσον αφορά στις διαφορές Ελλάδας και Αμερικής ο ίδιος λέει: «Η ζωή είναι τελείως διαφορετική. Η Αμερική είναι η χώρα στην οποία μπορείς να πετύχεις από το μηδέν. Μπορείς να αποκτήσεις μία οικονομική άνεση, γιατί σου δίνει πολλές ευκαιρίες. Δεν έχει τις απολαύσεις που υπάρχουν στην Ελλάδα και τη ζεστασιά του να ζεις στην Ελλάδα, ωστόσο είναι η χώρα που αν εργαστείς σκληρά δρέπεις τους καρπούς των κόπων σου στο έπακρον».

Δείτε την δουλειά του εδώ: https://www.facebook.com/2035256453180699/posts/2064186990287645/?sfnsn=mo

Δεν υπάρχουν σχόλια: