ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Ο Chris Papadopoulos υβρίζει και χυδαιολογεί ασύστολα θεωρώντας πως θα πέσουμε στο επίπεδό του

Παρασκευή 10 Ιουλίου 2020

Ο Chris Papadopoulos υβρίζει και χυδαιολογεί ασύστολα θεωρώντας πως θα πέσουμε στο επίπεδό του


Μπορεί ο πρώην δάσκαλος σχολής οδήγησης της πόλης μας κ. Chris Papadopoulos να θεωρεί πως υπερασπίζεται τάχα θύματα αλλά είναι απλώς ένας ακόμα συκοφάντης και υβριστής μας.



Τα επιχειρήματα του αστεία αλλά προφανώς και όταν την "πέφτει" διαδικτυακά σε αναγνώστες του ιστολογίου μας δεν μπορούμε παρά να μην αναδείξουμε την ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ του.

Ιδίως όταν προσπαθεί να μας φιμώσει αφού το ιστολόγιό μας προφανώς και ενοχλεί όλους τους θαυμαστές δοτών δημάρχων της χούντας  όπως ΔΗΜΟΣΙΑ παραδέχθηκε ο εν λόγω "κύριος" σε ένα ακόμα διαδικτυακό του παραλήρημα εναντίον μου.

Το γελοίο αυτό υποκείμενο που υπήρξε και μέλος του ΠΑΟΔΗΛ θεωρεί πως θα μας φοβίσει με τις αερολογίες του και εάν μας ψάχνει ας απευθυνθεί στο τοπικό αστυνομικό τμήμα της πόλης μας ή στην ΓΑΔΑ να του δώσουν εκτός από τα πλήρη στοιχεία μας και τις ανάλογες κατευθύνσεις για το τι πρέπει να κάνει από εδώ και πέρα αφού προφανώς και δεν σέβεται ούτε την δημοσιογραφική μας πορεία αλλά ούτε την συμβολή μας μέσω αποκαλυπτικών ρεπορτάζ για την πάταξη της ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ σε δεκάδες υποθέσεις.

Γιατί εμείς τα φακελάκια κύριε Chris Papadopoulos τα κάναμε θέματα στις εκπομπές που δουλεύαμε για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους ,γιατί μάλλον παραγνωριστήκαμε χωρίς προφανώς την δική μου θέληση.

Δείτε το παραλήρημα του εναντίον μου στην ομάδα ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ στο facebook στην οποία είμαι διαχειριστής για να καταλάβετε την ποιότητα του "ανδρός" .






Δεν ξέρω ποιοι με ψάχνουν και για ποιο λόγο κύριε Παπαδόπουλε ,αλλά προφανώς και δεν έχω κανένα πρόβλημα να αντιμετωπίσω τον οποιοδήποτε . Άλλωστε όπως όλοι γνωρίζουν μετά την δολοφονία Γκιόλια (2010) έχω λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αντιμετώπιση κάθε είδους ΦΑΣΙΣΤΑ .

Είτε αυτός είναι κόκκινος , είτε είναι μαύρος είτε είναι ροζ....

ΥΓ: Η διεύθυνση της κατοικίας μου είναι άλλωστε γνωστή, και οι μετακινήσεις μου συγκεκριμένες για όσους ενδιαφέρονται να με συναντήσουν. Πάντως εάν θεωρεί πως θα συναντούσα και θα συνομιλούσα με κάποιον που θεωρεί ευπατρίδη τον δοτό δήμαρχο της χούντας Κώστα Δελλαπόρτα ας μην έχει τέτοιες φαντασίες .

Εγώ δεν κλείνω το μάτι στον ΦΑΣΙΣΜΟ και φυσικά με έναν τέτοιο άνθρωπο που έχει αυτές τις απόψεις δεν έχω και κάτι να πω. Με άνθρωπο που χαρακτηρίζει ακροδεξιούς έναν πρώην πρωθυπουργό (Αντώνη Σαμαρά) και δύο εν ενεργεία υπουργούς της κυβέρνησης Μητσοτάκη
( Άδωνη Γεωργιάδη και Μάκη Βορίδη) εγώ δεν θέλω να έχω ούτε ένα τυπικό καλημέρα.

Ας γυρίσει στον πολιτικό του χώρο ο Chris Papadopoulos, πολιτικά "σκουπίδια" η φιλελεύθερη ΝΔ δεν μαζεύει. 

ΥΓ: Ο υβριστής μου θεωρεί πως ο δημοσιογράφος πρέπει να μην έχει κανέναν απέναντί του. Λάθος ο δημοσιογράφος έχει απέναντί του όσους υπηρετούν τον κόκκινο ή τον μαύρο φασισμό από όποιον πολιτικό χώρο και εάν προέρχονται και κυρίως δεν γλείφει εκεί που έφτυνε ούτε κρύβει ποτέ τις πολιτικές του πεποιθήσεις τις οποίες όμως ποτέ δεν εμπλέκει με το λειτούργημα που υπηρετεί. Κάνει λάθος πως έχω τους πάντες απέναντί μου επειδή ο ίδιος προφανώς θεωρεί τις κωλοτούμπες πολιτική!

Όσο για την Παιδεία δύσκολα πείθει . Δεν θα του αφιερώναμε άρθρο εάν δεν μιλούσε υποτιμητικά σε αναγνώστριά μας αλλά οι "στραβοτιμονιές" του ήταν πολλές και τις παρακολουθούσαμε αμυνόμενοι για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Μπορεί το μέσο μας να μην έχει ΟΡΙΑ όσον αφορά την αποκάλυψη της ΑΛΗΘΕΙΑΣ αλλά οι δικές μας αντοχές στο κατά επανάληψη ΥΒΡΙΣΤΗ μας προφανώς και έχουν.


Σ.Μ 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ 


ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ 


Δεν υπάρχουν σχόλια: